Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Možno niekedy dovidenia

Rozhodla som sa. Neviem, či zbrklo, ale asi nie, pretože o tom uvažujem už niekoľko posledných dní. Končím aj tu. K tomuto rozhodnutiu som dospela z dôvodu, že v posledných dňoch začalo moje komentáre na portáli blog.cz označovať ako spam. Teda iba tie,  pri ktorých  dávam odkaz na tento blog. Keďže moja “blogová klientela” je väčšinou zo spomínaného portálu a odkaz  pri komentároch dávam na môj blog  aj kvôli tomu, aby sa ku mne mohli dostať noví čitatelia, tým, že mi všetky komentáre spadajú do spamového koša,  sa môj blog čiastočne  prestáva šíriť internetom. V jednom z dnešných komentárov som napísala moje podozrenie, že som pravdepodobne s niektorým mojím článkom (aj tuším s ktorým) stúpila komusi na otlak, tak ma označil na tomto portáli ako spam. Ďakujem všetkým tým, ktorí ste ku mne chodili a ďakujem aj tej osobe, ktorá zariadila to, o čom som pred chvíľou písala. Takže možno niekedy dovidenia…

28 responses to “Možno niekedy dovidenia

  1. Jarka 1. október 2012 o 12:20

    To mě opravdu mrzí, už jsi před časem skončila s Mimi tulipánovou, kam jsem ráda chodila a teď i tyto stránky. 😦 Nevím, jestli je to tak, jak se domníváš, že tě někdo musel označit, ale jedno je jisté, jak naši admini vymyslí nějakou novinku a “vylepšení”, vždycky nadělají víc škody, než užitku! Chjo. 😦

  2. Daniela 1. október 2012 o 13:28

    To, že ma začalo ako tunisanku/wordpress označovať ako spam, sa deje asi týždeň. Za ten čas som vyskúšala rôzne varianty písania komentárov, zistila som, že je to tak, ako píšem. Aby som každý komentár písala na niekoľkokrát a tipovala si, pod akým menom mi to prejde, tak to ma naozaj nebaví. Keďže moje komentáre nebolo vidieť, tak si dotyční mysleli, že k nim nechodievam. A od toho sa to moje celé rozhodnutie odvíja. Aspoň budem mať viac času na iné aktivity.

  3. Daniela 1. október 2012 o 13:29

    Dani, možno ma niekedy v budúcnosti objavíš pod iným menom blogu a ani nebudeš vedieť, že som to ja 🙂

  4. Jana Chmelová 1. október 2012 o 19:40

    Čo to čítam? Predsa koniec? Tvoje podozrenia sa potvrdili? Premyslela si si to dobre? Rada som k tebe chodila. Budú mi chýbať pekné fotky, tvoje malé príhody všedných i nevšedných dní, postrehy ale i rady, ktoré som nie raz použila. Určite si mala svojich priaznivcov, už len kvôli nim si to mala zvážiť. Ale je to tvoje rozhodnutie, to ti nikto nemôže vziať. No aj tak je to škoda…

  5. Daniela 1. október 2012 o 21:23

    Svoje poslanie tento blog splnil. Založila som ho s tvojou prvou knižkou a s tvojou štvrtou zaniká. Už pri skončení blogu Mimi a jej svet som písala, že pokračovanie na tomto blogu bude len dočasné. Teraz už nastal čas, kedy tá dočasnosť skončila. Pomohli mi k tomu vonkajšie okolnosti, ale i tak by som tu už dlho nebola publikovala. Teraz už môžem skonštatovať iba toto: “Every end is a new beginning”.

  6. Ella 1. október 2012 o 23:22

    Je to je skoda ,ale jak pises budes mit vic casu na jine veci.Doufam k nam obbces nakouknes.

  7. Natty 2. október 2012 o 6:16

    Danielko, to mě mrzí, četla jsem v upozornění blogu.cz, že někdy toto mají blogeři a že na odstranění pracují. Vydrž, třeba se to zlepší a nebo napiš na blog.cz – dnes mě to hodilo na Facebook, ráda bych přispěla a napsala pár řádek, ale nejsem registrovaná a ani se nechci zapojovat do této soc.sítě, takže budu čekat, že vydržíš, nebo si založíš blog.cz, tam by tento problém třeba nebyl. Pěkný den.

  8. Daniela 2. október 2012 o 8:06

    No vidíš Elli, toto sa stane práve teraz, keď som sa s tebou chcela učiť angličtinu 😦 Ale na tvojom blogspote problémy nemám. (zatiaľ)

  9. Daniela 2. október 2012 o 8:24

    Milá Natty, keď som nedávno u teba čítala článoček Jací jsme, premýšľala som nad tým, čo, vlastne kto ťa donútil napísať tie riadky. Určite si písala o niekom konkrétnom, ty vieš, kto too bol, ja to netuším. A že si mala na to dôvod, to ti tiež verím. Vám komentujúcim tento môj posledný článok v mojom texte ušiel jeden fakt, že ja sa nesťažujem na server blog.cz ako taký, ale že ma niekto z tej vašej komunity na tomto portáli označil ako spam. Preto sa mi pod menom môjho blogu nedajú u vás vkladať komentáre. Áno, mohla by som ich tam písať bez toho, aby som uvádzala adresu môjho blogu, ale ja som sa rozhodla, že tak už robiť nebudem. A vlastný blog na tom portáli, to určite nie. Ale aj tak by ma zaujímalo, ako je to technicky možné. Či to môže urobiť iba človek, ktorému som písala komentáre alebo hocikto. (pravdepodobne je to tá prvá možnosť) Naozaj neviem, o čo tomu človeku išlo. Že som si vyjadrila svoj názor? Asi aj on patrí k tým, o ktorých som písala. Týmto ma iba presvedčil, že sa v mojom názore nemýlim a že som strčila ruku do osieho hniezda.

  10. Daniela 2. október 2012 o 8:29

    Vierka, aj ty si prečítaj to, čo som napísala v odpovedi na predošlý komentár. Ja verím, že to nie blog.cz je dôvodom toho, že ja nemôžem na vašich blogoch pridať komentár ako blog Zrkadlenie. Môžem pridávať komentáre ako anonym, kde si môžem vymyslieť aj vlastné meno Daniela a môžem ho tam pridávať aj pod iným profilom. To som ale radšej nemala napísať, lebo o chvíľu sa môže stať, že už ani to nebude pravda. Správanie niektorých ľudí v tejto virtuálnej komunite ma vôbec neprekvapuje, už jednú nepeknú skúsenosť mám.

  11. Odowakar Uke 2. október 2012 o 12:31

    To je škoda…
    S něčím takovým jsem se ještě nesetkal. I když tlačítko ohlásit spam občas někde bývá. Tady nevím kde. Ale jak se toho zbavit?

  12. Jarka 2. október 2012 o 12:32

    Danielko, zaznamenala jsem u sebe v administraci jednu změnu, která by napovídala tomu, že blog už jde tak, jak chodil před tím týdnem, kdy tě poprvé určil jako spam. Než úplně zrušíš tyto své stránky, pokus se ještě jednou a naposled napsat u mě komentář pod tou web adresou, která tě nepouštěla dál. Mám tekové tůšo, že admini přece jen něco poopravili.

  13. Daniela 2. október 2012 o 17:04

    Vieš, že ani ja by som nevedela, keby som tak chcela niekoho označiť, že kde to mám urobiť? No sú tu asi od nás šikovnejší 🙂

  14. Daniela 2. október 2012 o 17:04

    Odskúšané, skúška sa nevydarila 😦

  15. Adriana 4. október 2012 o 0:57

    Danielka, tak to mi je uprimne luto:( naozaj som rada chodievala k tebe, aj ked som malo komentovala:) vies tak krasne pisat pribehy a tie fotecky….take pohlazeni duse me…a nechces prejst na blogspot? ja som tam velmi spokojna…ak by si sa predsa rozhodla pokracovat, dufam, ze ma pozves k sebe na navstevu…ja dakujem za tie tvoje u mna a tesim sa niekedy v buducnosti na nase opatovne stretnutia….vsetko dobre zelam a pozdravujem…ada

  16. Daniela 4. október 2012 o 6:49

    Ďakujem za milé slová. Niečo vymyslím a potom ti dám určite vedieť.

  17. Giga 4. október 2012 o 15:12

    To gdzie teraz będę się z Tobą spotykać ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź 🙂

  18. Isia 6. október 2012 o 18:26

    Škoda…moc ma mrzí, že zanikne tento tvoj veľmi príjemný blog. Ale nejdem klesať na duchu a teším sa na ten nový. Aj keď nebude na wordpresse!

  19. Daniela 6. október 2012 o 20:22

    Niečo vymyslím, ale ešte neviem, kedy to bude. Vieš, čo ma hnevá? Že wordpress má oproti blogspotu perfektný výber tém na blog. Preto sa neviem rozhodnúť, či založiť zase na wordpresse, kde sa mi veľa vecí nepáči, či na blogspote, kde je obmedzený výber tém. To je ale dilema 🙂

  20. Katka 7. október 2012 o 22:33

    To moc mrzí i mě. Možná jsem naivní, ale nevěřím, že je to osobní, jak už jsem ti kamsi psala. Proč moje komentáře tobě projdou jednou za X-krát? Kdo vyhazuje mě? Nepřemýšlím o tom, protože ani v tomto případě nevěřím, že je to záležitost konkrétně “proti mně.”

  21. Daniela 8. október 2012 o 6:34

    Naozaj som si to myslela dovtedy, kým som sa nedozvedela o Anne, ktorá má tiež blog na wordpresse, že ani jej neberie komentáre vtedy, keď dá odkaz na svoj blog. A že som mala k tomu dôvod, je už moja jedna skúsenosť, k čomu sa dokážu znížiť niektorí blogeri. Práve v tom obodbí som mala možnosť čítať, čo sa deje medzi blogermi na blog.cz. a to moje domienky len podporilo. Nakoniec som rada, že som tak vtedy urobila, lebo už po prechode z blogu Mimi a jej svet som písala, že pokračovanie na Zrkadlení bude iba dočasné. To, že nebralo u mňa tvoje komentáre, to nedokážem vysvetliť, lebo mi nikto iný o takej skúsenosti na mojom blogu nepísal. Pre každého som mala komentáre nastavené rovnako. Vždy prvý od nového komentujúceho som musela schváliť. Lenže od teba mi žiadne komentáre na schválenie nechodili.

  22. Natty 9. október 2012 o 7:14

    Danielko, když jsem dopsala svůj poslední komentář sem, až později jsem si všimla, že nejsi “na blogu”, ale máš “wordpress” … nicméně, na blogu jsme měli upozornění, které ty jsi tady zveřejnila o spamu… Já nyní když na tebe kliknu, tak jsem někde jinde 😦 … takže nemám přehled, zda píšeš, fotíš a tak budu hledat v starších článečcích, než se zase rozjedeš…Měj pěkný den a nenech se nikým a ničím “rozladit”.

  23. Daniela 9. október 2012 o 8:07

    Natty, odkaz na google konto dávam ku komentárom na blog.cz preto, lebo komentáre s odkazom na wordpress mi stále označovalo ako spam a niekde sa strácali. Prešla mi chuť písať jeden komentár na niekoľkokrát, tak som začala uvádzať google konto, kde sa o mne dozvieš všetko. Tam dávam skoro všetko, čo v poslednom čase robím. Mám tam odkazy na moje blogy, fotografie. Čo vám k tomu oznámil z blogu.cz? Že blogerov z wordpressu u seba nechcú? 😦

  24. Daniela 10. október 2012 o 9:13

    Oto, už som to našla, kde sa to dá urobiť. Je to v administrácii každého blogu. Nielen na wordpresse, ale aj na blogspote a je to určite na všetkých blogových portáloch rovnako.

  25. Vendy 10. október 2012 o 22:20

    Danielko, ono to nemusí být tím, že by tě někdo označil jako spamerku. Ono to může spadnout do spamu z neznámých příčin. I u mě skončilo pár blogerek ve spamu, a to byly blogerky z blogu.cz. Ale zahlásily mi to v dalším komentáři, tak jsem je v administrativě našla a vylovila – tedy dala jsem jejich komentář publikovat.
    Dokonce se stalo, že i já sama na svém blogu jsem spadla do spamu, když jsem odpovídala na jakýsi komentář. Což mi připadalo hodně kuriózní.
    Ale je fakt, že doména wordpress není na blogu.cz zrovna žádoucí. Vážně nevím, proč, ale když si ukládám do seznamu některé adresy z wordpresu, hlásí mi to, že v seznamu jsou zakázané nebo nedoporučené domény (je jich víc, nejen wordpres, ale i tumbrl a ještě cosik) a že pokud je nesmažu, může být můj blog smazán.
    Tohle mi docela zavání, nemám ráda takové škatulkování a nemám ráda omezování, pokud mám pár oblíbených blogerek na wordpresu, chci k nim chodit a chci mít odkaz u sebe na blogu, abych k nim mohla kdykoliv kliknout.
    Já sama za sebe nikoho neoznačuju, aby mi spadl do spamu. Jo, zablokovala jsem asi dvě-tři IP adresy, ale to byly pipiny, které mi chodily na blog psát sprosté komentáře.
    Mrzí mě, že končíš s těmito stránkami. Sice chápu, že jsi naštvaná – nikomu jsi neublížila, tak proč ty spamy?
    Jen jsem chtěla, abys věděla, že to nemusí být úmysl ze strany blogerů.
    Danielko, ještě si to nech projít hlavou.
    Myslím, že tvoji blogoví přátelé sem rádi chodí a stejně tak by rádi dostávali i tvoje komentáře.
    Pokud je problém s komentováním, můžu se sama zeptat admina blogu.cz, proč to tak je. Koneckonců, samotnou by mě to zajímalo.
    Dani, nenech se tím otrávit! Přeji hezký den.

  26. Vendy 10. október 2012 o 22:25

    P.S. ještě se mi stává jedna věc – když píšu komentář a dám enter, tak se mi objeví tabulka, která hlásí, že výsledný součet je chybný. Nebo že komentář je neplatný.
    Nevím, čeho součet a jaká neplatnost a už to ani neřeším, prostě vím, že komentář se nezveřejnil. Takže kliknu znova, a objeví se mi ta samá tabulka.
    Kliknu potřetí a najednou, ejhle, komentář se objeví.
    Nevím, proč… jednou jsem tak klikala asi pětkrát a komentář se objevil až při šestém kliknutí. Prostě jsem se rozhodla uklikat ho k smrti.
    (Přeháním, jasně).
    Jo, a to bylo na blogu.cz, a na stejném serveru je i můj blog.
    Takže problém může být fakt někde…jinde.

  27. Daniela 12. október 2012 o 12:06

    Neviem, kde sa používajú tieto spôsoby na odoslanie komentárov, ale na wordpresse ani na blogspote nie. Ale niekde som sa už s takým spočítavaním stretla.

