Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Park pod nitrianskym hradom

Moje fotorozprávanie z Nitry som ešte stále nedokončila. Na hrade, pod hradom a aj v meste na pešej zóne som nafotila toľko záberov, že sa mi do jedného článku nezmestili. Takže dnes pokračujem prechádzkou v parku.

Toto bola len moja druhá návšteva tohto parku. Pri tej prvej som bola vlastne len na jeho okraji.  Len potiaľ, kým som nevošla do areálu mestského kúpaliska, ktoré sa tu tiež nachádza. Až pri tejto mojej poslednej návšteve Nitry som si ho prešla celý. Bol z neho nielen pekný výhľad na hrad, ale aj na život divých kačíc, ktoré  sa v hojnom množstve zdržiavali na jednej z viacerých vodných plôch, ktoré sú na území parku. Okrem nich tu návštevníci môžu vidieť   domáce zvieratá, ktoré sú súčasťou gazdovského dvora. Je tam krava, somár, ovce, kozy a lákadlom sú aj zvieratá, ktoré sa nám ináč podarí vidieť len v lese.  Vo voliére je stádo danielov škvrnitých a muflónov. Už aj tu bolo vidieť, že jeseň sa nezadržateľne blíži.

Ešte raz sa do Nitry vrátim, a to už bude naposledy.

10 responses to “Park pod nitrianskym hradom

  1. Isia 29. septembra 2012 o 19:45

    Už sa teším na ďalšie Nitrianske pokračovanie. Tvoje fotky Danielka, mám veľmi rada. Aspoň sa cez ne presuniem na malú chvíľu niekam inam 🙂 .

  2. Daniela 29. septembra 2012 o 20:23

    Tvoje slová ma potešili. Ďakujem!

  3. Ella 29. septembra 2012 o 23:05

    Vypada to jako hodne velka zahrada,maji tam plno zajimavych veci.Podle te velikosti bych rekla ze tam muzes stravit cely den.Zvirata jsou urcite velky magnet pro deti.

  4. Daniela 30. septembra 2012 o 8:24

    Celý deň asi nie, ale je tam toho dosť, kde sa dá stráviť voľný čas.

  5. Jarka 30. septembra 2012 o 8:48

    Pro nás z města, jsou velkou atrakcí i zvířata běžná, jako je ovečka, kráva, nebo koza. V tom parku, by se mi líbilo a vidím, že je tam i možnost posezení a osvěžení u vychlazeného nápoje. Zdá se, že ti moc chutnalo. 😀 😉

  6. Daniela 30. septembra 2012 o 10:03

    …a ešte ako! Veď som si po toľkom chodení aj zaslúžila 🙂

  7. Daniela 30. septembra 2012 o 10:06

    Ešte som zabudla napísať, že to bolo aj bolestné. Nezverejnila som fotografiu, na ktorej som hneď, ako sme vyšli na prvé hradné nádvorie. Už tam sedím na lavičke, v rukách topánky a prezerám si ich, čo mi spôsobilo pľuzgiere na oboch malíčkoch.

  8. Jarka 1. októbra 2012 o 8:36

    Ale ty letní sandály vypadají pohodlně!? Nechápu, kde se ti mohly uděla puchýře, jedině snad, že by tě trápil některý z pásečků přes prsty? Takže i ty sis z procházky přinesla “bebínko”, nejen sestra v podobě štípanců od sršně.

  9. Daniela 1. októbra 2012 o 8:41

    Sandálky sú kožené, ľahučké, ale vo vnútri mi stačilo len to miestečko, kde sa dva pásiky spájajú švom dokopy a už to bolo 😦 Ešte som nemala nikdy topánky, ktoré by mi neurobili nejaké bolesti na nohách. Aj tieto sandále som mala počas tohto leta prvý raz na nohách, takže asi preto mi urobili pľuzgiere. Žijem si na fajnových nohách :-))

Pridaj komentár

