Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Ružinovská hodová cykločasovka

Ešte som nestihla dať na blog fotografie spred týždňa a už mám v počítači množstvo ďalších. Tak som si povedala, že moje výletovanie spred týždňa preruším a dnes vám ukážem, ako včera hodovala jedna z bratislavských mestských častí. Hody boli v dvoch – v Dúbravke a v Ružinove, ja som sa bola pozrieť na tie ružinovské, kam ma prilákala cyklistická časovka, ktorá sa zvykne konať  pri tejto príležitosti.

Vybrala som sa tam až popoludní, takže som stihla už len niekoľko posledných zúčastnených, no nikoho známeho som medzi nimi nenašla. Potom som sa bola pozrieť pri kolotočoch a zaspomínať na moju mladosť, kedy som sa aj ja veľmi rada chodila vyblázniť na kolotočoch. Naposledy som na nejakej podobnej atrakcii sedela v časoch, keď boli moji synovia celkom malí.  Ale keď som videla tie tváre a to množstvo endorfínov, ktoré z nich sršali, niekedy by som to celkom rada vyskúšala znova. Od kolotočov som prešla k areálu pri Štrkoveckom jazere, odkiaľ som ale veľmi rýchlo odišla. To predieranie sa davom mi vôbec nebolo príjemné a nedostala som sa ani na dohľad práve vystupujúcej skupiny Desmod. Keďže som vôbec nevidela na pódium, aby som mala aspoň nejaký dôkaz o tom, že tam boli,  Kulyho somvfotila cez plastový plot.

4 responses to “Ružinovská hodová cykločasovka

  1. Jarka 24. septembra 2012 o 15:46

    Na kolotoče už se taky chodím jen dívat. Jsem na tom přesně jako ty, poslední fotku, myslím na “labutích”, mám s našim asi tříletým, prvním synem. 😀 Jinak to ale musela být prima akce, ale toho Kulyho, stejně neznám. 😎 😉

  2. Daniela 24. septembra 2012 o 17:08

    Jarka, ja len dúfam, že Kuly na môj blog nechodí a toto si tu neprečíta :-)) Ty nepoznáš slovenského slávika? Vygoogli si Desmod. Ale na druhej strane, ja tiež neviem, či by som správne zaradila niekoho okrem Jandu z Olympicu :-)) Len tak zo srandy, vyskúšaj ma z nejakých súčasných českých skupín.

  3. Jarka 25. septembra 2012 o 9:22

    Slavík? Jéminé, tak snad mi to Kuly, promine! 😎
    A ze součastných českých skupin tě nevyzkouším, protože je sama neznám. Ustrnula jsem někde v letech Olympicu. 😀

  4. Daniela 25. septembra 2012 o 22:16

    Tak sme s tou hudobnou scénou na tom podobne 🙂

Pridaj komentár

