Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Na zmrzline v Jelenci

V sobotu popoludní som bola pozvaná na výbornú zmrzlinu, na ktorú sme išli približne 15 km od Nitry. Zmrzlináreň bola v obci Jelenec. Dala som si moju maximálnu dávku, čo sú tri kopčeky.  Už som písala niekde v predošlom článku, že to bola moja len tretia zmrzlina tohto leta. Raz za čas si ju dám rada, ale často ju nevyhľadávam.

Po jej zjedení sme znovu sadli do auta a vyviezli sme sa ešte niekoľko kilometrov ďalej za obec a tam sme prišli k vodnej nádrži Jelenec. Na brehu sedeli rybári a čakali na úlovky zo svojich rybárskych prútov. Kúsok ďalej od jazera bolo v lese vidieť zrúcaniny hradu Gýmeš, na ktorý sme lepšie videli zo vzdialenejšieho miesta. Tam sme nešli, ale raz by som si veľmi rada urobila túru aj k týmto  zrúcaninám.

13 responses to “Na zmrzline v Jelenci

  1. Daniela 21. septembra 2012 o 9:44

    ocúny značia koniec leta a nástup jesene:-) Koncom augusta sme boli na výlete oprášiť si vyše 30r. spomienky na letá strávené s deťmi na dedine a v okolitých lesoch. Pri tej príležitosti sme navštívili zmrzlináreň kam sme chodievali na výbornú zmrzku – 4km tam a 4 km späť – a skonštatovali sme, že je stále výborná:-))

  2. Daniela 21. septembra 2012 o 9:59

    Veď si mala prezradiť meno tej dediny 🙂 Tento rok som tie jesienky objavila už na druhom mieste a do minulého roku som ich nikdy v živote nevidela.

  3. Daniela 21. septembra 2012 o 10:44

    Jááj, tak tú spomienkami opradenú a stále výbornú zmrzku predávajú v Lopeji:-)

  4. Daniela 21. septembra 2012 o 11:01

    Ďakujem. Keď pôjdem cez stredné Slovensko, tak si na to spomeniem. No veru dávno som tade nešla 😦

  5. Jarka 21. septembra 2012 o 13:31

    Tři kopečky zmrzliny najednou bych v žádném případě nezvládla. Je zajímavé, že miluji sladké, ale jen tak po ždibíčkách, takže jeden kopeček, je pro mě až dost. Z toho důvodu, si nemůžu dát zmrzku točenou, protože bych ji musela půlku vyhodit. 😛 Fotky jsou moc hezké a vidím, že i rybáři, ti ochotně své úlovky ukázali. 😉

  6. Daniela 21. septembra 2012 o 16:50

    Pôvodne som si chcela dať len dva, ale sestra ma prehovorila na tri, lebo že aj oni si kupujú tri 🙂 Zvládla som ich, no ústa som mala úplne polepené ešte dosť hodnú chvíľu. Kupujem si väčšinou ovocné a občas aj čokoládovú. Točenú zmrzlinu som dávno nikde nevidela.

  7. Daniela 21. septembra 2012 o 16:55

    Zabudla som spomenúť, že tí rybári mi ponúkli sami od seba kapra na fotenie. Boli trošku rozkokošení 🙂

  8. Amelie 22. septembra 2012 o 2:59

    Miluji zmrzlinu a fotky jsou moc pěkné.

  9. Pižlík 22. septembra 2012 o 9:27

    Jako studentka jsem chodila na brigádu a zmrzlinu prodávala. Nějak jsem se jí asi přejedla a od té doby mě vůbec nelákala. Až letos, což je zhruba po neuvěřitelných třiceti letech, jsem si dala zmrzlinu v Benátkách. Byla sice výborná, ale měla jsem po ní strašnou žizeň, takže si myslím, že do konce života jsem se zmrzlinami skončila. Raději si dám místo zmrzliny hořkou čokoládu.:D
    Louku plnou ocúnů jsem viděla vloni v kempu ve Švýcarském Vissoie. Byba to nádhera.

  10. Daniela 22. septembra 2012 o 10:14

    Ďakujem, len ten čas, kedy si to písala, mi nejako nejde do hlavy. Už som sa ťa na to pýtala, kedy ty vlastne spíš??? Prečo neoddychuješ? Nepredpokladám, že sa riadiš desatorom, ktoré je na fotografii v jednom z predošlých článkov.

  11. Daniela 22. septembra 2012 o 10:16

    Tak to si sa tej zmrzliny musela vtedy naozaj poriadne prejesť 🙂 Nespomínam si na žiadne jedlo či pochutinu, ktorú by som takto nemusela. A čokoládu tiež veľmi nemusím. Občas, ako aj tú zmrzlinu.

  12. GirlSprout 24. septembra 2012 o 6:20

    Lovely fall crocuses. It was nice of the fishermen to let you take photos of their carp. Mmm, ice cream sounds good.
    Krásne jesenné krókusy. Bolo to pekné, rybárov, aby vám zaobstarať fotografie ich kaprov. Mmm, zmrzlina znie dobre.

  13. Daniela 24. septembra 2012 o 8:23

    Thank you for your visit 🙂

Pridaj komentár

