Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Nebol to premárnený čas

Včera večer som sa vrátila domov po niekoľkodennej návšteve u sestry. Pôvodne som do Nitry plánovala ísť až v pondelok dopoludnia, no sestra mi navrhla, aby som prišla už v sobotu. Nemusela som sa veľmi dlho rozhodovať. Pobalila som si malý kufrík s oblečením a v sobotu dopoludnia som sa vydala na cestu.

Začiatok môjho výletu veľmi šťastlivý nebol. Autobus, ktorým som mala cestovať, nešiel. Bol totiž štátny sviatok. Na nástupišti stálo so mnou veľa ľudí a keď už uplynuli prvé minúty po plánovanom odchode autobusu, začali sme byť mierne nervózni. V tom prišla jedna z cestujúcich a oznámila ostatným, čo sa dozvedela na informáciách. Žltý expres pôjde až o pol tretej popoludní. Sestra mi po telefóne nadiktovala odchod autobusu, ktorým som sa odviezla do Trnavy a tam som prestúpila na “expres” do Nitry. Išli sme cez všetky dediny a v každej sme stáli aj dvakrát. No nakoniec som skoro s dvojhodinovým oneskorením dorazila k sestre.

Už sobotňajšie popoludnie sme využili na výlet a na návštevu mamy v neďalekom meste. Nedeľa bola určená zase výletu. V pondelok sme si so sestrou vyšli na nitriansky hrad a do parku pod ním. No a večer sa konala dlhšie plánovaná akcia, o ktorej som tu už písala. Bola to autorská beseda v nitrianskom kníhkupectve Martinus. Sestra tam odpovedala na otázky čitateľov k jej trom predošlým titulom a predstavila nový, úplne čerstvý, ešte teplý z tlačiarne. Na záver podpísala niekoľko kníh pre prvých kupujúcich.

Odchádzame domov s dobrým pocitom, že dnes večer to nebol premárnený čas.

Na druhý deň už pri vchode do predajne lákala kupujúcich táto ponuka (fotografia je zo stránky Martinus Nitra na facebooku):

11 responses to “Nebol to premárnený čas

  1. Jarka 19. septembra 2012 o 9:49

    Nás taky čeká státní svátek, ale až příští pátek na Václava – Den české státnosti. 😉 Tvoje cesta za sestrou byla trochu komplikovanější, ale nakonec jsi dojela, viděla ses s maminkou a mohla být přítomna na besedě své sestry a uvádění její nové knihy mezi čtenáře. Přeji sestře, aby se její knížka líbila a měla hodně spokojených čtenářů. .-D

  2. Jana Chmelová 19. septembra 2012 o 9:59

    Ešte raz ďakujem, že si prišla-až z Bratislavy na moju besedu. Dúfam, že sa ti páčilo a že aj s ostatnými “akciami” si bola spokojná 🙂 A ďakujem aj Jarke z komentu nado mnou za podporu.

  3. Daniela 19. septembra 2012 o 10:01

    Všetko nakoniec dobre dopadlo a zažila som krásnych pár dní. Ďakujem a ako vidím, sestra si tvoj odkaz prečítala už aj sama 🙂

  4. Daniela 19. septembra 2012 o 10:02

    Že až? No zase to až taká vzdialenosť nie je 🙂 Som rada, že som tam mohla byť a ja zase ďakujem za krásne strávené dni, ktoré sme venovali výletom.

  5. Katka 19. septembra 2012 o 13:08

    Danielo, napadla mě taková, možná, drzost. Ty bys mi nemohla knížku u vás koupit a poslat? Pníze ti samozřejmě pošlu předem, dáš-li mi vědět, kam a kolik. Složenkou nebo na účet i s poštovným.
    Závidím ti i sestru (kromě vlasů) a možnost strávit s ní hezké dny 🙂

  6. Daniela 19. septembra 2012 o 18:55

    Pošlem ti ju. Dohodneme sa prostredníctvom mailu.

  7. Daniela 20. septembra 2012 o 6:43

    Predĺžený víkend sa naozaj vydaril. Pre teba už mám nazbierané semená nocovky, takže sa tiež niekedy môžeme stretnúť. Ale ešte skôr si musím vybaviť nejaké povinnosti. Dúfam, že máme pred sebou krásne babie leto, kedy bude dosť príležitostí ísť aj von.

  8. Ella 20. septembra 2012 o 10:29

    Podle toho jak pises vsechno dopadlo uspesne az na ten autobus.Setkani se sestrou bylo urcite supr,douam ze se kniha bude ctenarum libit. a hodne jich proda.

  9. Jana Chmelová 20. septembra 2012 o 15:17

    Ďakujem za Vašu podporu, dámy! Aj ja Vám želám všetko len to dobré. Pekný deň všetkým! 🙂

  10. Daniela 20. septembra 2012 o 17:58

    Budem jej držať palce, aby sa kniha dobre predávala.

  11. Daniela 21. septembra 2012 o 7:30

    Jeseň ešte len začína, takže máme času dosť. Pekný víkend aj tebe!

Pridaj komentár

