Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

To se musíš Danielko naučit pracovat s blogem

Verte mi, že z úcty k veku niektorých ľudí nedokážem na nich adekvátne reagovať. Ale dokážu ma pobaviť natoľko, že sa tu smejem nahlas už dobrú chvíľu. Poviem si, babička, len si poslúž a myslím si svoje.  Takže Danielka sa bude musieť naučiť narábať s blogom. Toto by určite rozosmialo nielen mňa.

Nebudem nikoho menovať, ale určite si to tu prečítajú niektorí ľudia, ktorí budú vedieť, o kom píšem. Jedna stará pani (česť jej veku a záľube!) sa sťažuje takto:

“PÍŠI-LI NA TOMTO BLOGU O CESTOVÁNÍ. 
Mám takový pocit, že by jste se tomuto tématu nejraději vyhnuli, nechce se vám to moc komentovat.”

Poučená poslednou skúsenosťou, už sa nebudem k jej článkom, nielen tým o cestovaní, vyjadrovať ani ja. Lebo pri tejto pani blogerke sa neoplatí vyjadriť vlastný názor.

To se musíš Danielko naučit pracovat s blogem. Vpravo na liště ( MODŘE NAPSÁNO) klikneš na cestování, je to hned první, a tam máš moje cestování, článek za článkem. Doufám že je všechny přečteš, je jich hodně.”

Nie veru, neprečítam si ani jeden z nich. A nebudem si s ňou vymieňať ani kontakt na skype, či messengeri. NIE!  A ešte raz nie. Nepotrebujem sa baviť s ľuďmi, ktorí neakceptujú iný názor, ktorí si tvrdošijne stoja len za tým svojím. Argumenty však nie sú schopní dodať.  Milej pani musím byť ale vďačná za to, že mi poradila, aby som sa naučila pracovať s blogom. Takže po skoro piatich rokoch existencie tohto blogu sa dnes na to konečne vrhnem. Idem sa pozrieť najprv na ten môj blog, čo že to mám v pravej časti blogu? Ach, ešte môj posledný povzdych. Ktovie, aká budem v tom veku ja 🙂 Chcela som touto otázkou článok odľahčiť,  hoci viem, že to nie je len vekom. Je to povahou človeka. A ja som poučená aj pre budúcnosť, že buď sa naučím písať pod články nič nehovoriace pritakávajúce komentáre (akých je na blogoch väčšina)  alebo sa komentovania radšej zdržím.

 

9 responses to “To se musíš Danielko naučit pracovat s blogem

  1. Jarka 10. septembra 2012 o 9:20

    Stačila mi první věta a blog, o kterém píšeš, jsem poznala. 😀 😉

  2. Daniela 10. septembra 2012 o 9:23

    Predpokladám, že aj ty si toho názoru, že by som sa konečne mala naučiť pracovať s blogom 🙂

  3. Katka 10. septembra 2012 o 21:15

    Já ho nepoznala, asi na něj nechodím. Taky jsem nepostřehla, o co konkrétně šlo, jakou jsi měla připomínku, ale to byl od tebe asi záměr. Když jsme u této záležitosti – kritické komenkty, taky jsem s údivem četla na jednom blogu, jak autorka napsala “když se ti to nelíbí, nemusíš ke mně chodit”. To byla reakce na kritické vyjádření k jejímu novému účesu. Mně to nepřišlo od komentující hrubé, řekla jen, že se to takhle už nenosí a k jejímu věku se to nehodí.
    Někde, kde dávali rady k blogování, jsem četla, že než komentovat nesouhlasně, tak raději vůbec, ale to se mi moc nezdá. Jasně, že se kritika někdy ne moc dobře poslouchá, ale často dá do života víc než nicneříkající slaďoučké řečičky.

  4. Daniela 10. septembra 2012 o 21:55

    Komentáre s mojím názorom si možno nájdeš aj tak, že si do vyhľadávača vložíš slová “dobrá rada nad zlato”.

  5. Natty 11. septembra 2012 o 6:59

    Hezké ráno Danielko, také znám několik “radilek” a někdy je to i milé, neboť se naučíme co ještě neznáme. A komentáře ? Moje zkušenost je, že někdo článek ani nečte, přečte poslední větu a na tu reaguje, pak je to úsměvné, když to nejdůležitější je třeba uprostřed článku. Blogování je někdy velmi zajímavé…Pěkný den.

  6. Daniela 11. septembra 2012 o 8:38

    Áno, sú blogy a blogerky, od ktorých je čo učiť sa. Ale toto zrovna nebol ten prípad. Pekný deň aj tebe!

  7. Miriam 11. septembra 2012 o 11:42

    Danielka, ja chodievam nielen na tento tvoj blog, ale poznám aj tvoje ostatné blogy. Nikdy som doteraz nekomentovala a priznám sa, neviem, či sa mi to podarí aj teraz. Tvoje blogy sú plné krásnych fotografií a zaujímavých informácií. Rada by som poznala tú blogerku, ktorá ti doporučila to, o čom v tomto článku píšeš. Asi sa ju budem snažiť vyhľadať podľa indícií, ktoré sú v článku a v komentároch nado mnou. Som presvedčená o tom, že ty si tá, ktorá by si mohla rozdávať rady o blogovaní. Možno aj tej, ktorá ti doporučila, aby si sa naučila pracovať s blogom. Len aby to nakoniec nebolo tak, ako sa hovorí v jednom slovenskom prísloví – Nepovedz ty, povedia tebe…
    Miriam

  8. Daniela 13. septembra 2012 o 7:59

    Nemusíš banovať, že si sa k nej nedopracovala. Ja jej schopnosti neberiem, hoci by si mohla nechať trošku pristrihnúť ten hrdý kohútik, ktorý nosí na hlave 🙂 zase až tak pyšná nemá byť na čo. Sťahovať fotky z internetu a ukladať ich na svoj blog dokáže hocikto.

Pridaj komentár

