Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Popoludňajšia prechádzka

Pred dvomi dňami som si pri pohľade na krásnu obláčikovú oblohu pomyslela, že práve toto počasie by bolo vhodné na fotografovanie. Preto som ani dlho nerozmýšľala, rýchlo som sa obliekla, vzala oba moje fotoaparáty a išla von. Pôvodne som zamýšľala, že pôjdem na Devín, lebo odtiaľ sú pekné výhľady do diaľky. No cestou tam som cieľ zmenila podľa toho, ktorý autobus mi pri prestupovaní prišiel ako prvý. Myslela som, že sa s ním dostanem do Devínskej Novej Vsi a že odtiaľ pôjdem do Schlosshofu. No po polhodinovej ceste Bratislavou som sa dostala tam, kde som ešte doteraz nikdy nebola. Autobus mal konečnú pred podnikom, kde sa vyrábajú autá značky Volkswagen. Ináč, zaujímavé to bolo aj tam, možno sa tam ešte niekedy vrátim. Odtiaľ som ešte ďalšími dvomi spojmi cestovala ďalej. To, kam som prišla, už hovoria moje nasledovné fotografie.

Novým cyklomostom, ktorý stále  nemá meno, ale mne ani žiadne špeciálne meno  pre tento most nechýba, som prešla na rakúsku stranu. Najprv som si povedala, že odfotím len cyklomost z rakúskej strany, no nakoniec som po jeho prejdení išla ďalej až k zámku.

This slideshow requires JavaScript.

Keďže som na tomto slávnom blogu stále nepochopila, ako sa dajú do článku vložiť viac ako jedna galéria alebo viac ako jedna slideshow, dávam sem linky na fotoalbumy, kde sú uložené jednotlivé fotografie k tomuto článku. Tam je možné pozrieť fotky ako prezentáciu aj vo väčšom rozlíšení, ako sa mi to podarilo tu.

Fotogaléria CYKLOMOST Devínska Nová Ves/Schlosshof

Prešla som chodníčkom popri plote zámockeho parku a dostala som sa až k jednej z bočných brán. Ďalej som nešla, pretože už bol čas, kedy sa blížili zatváracie hodiny a ja som mala pred sebou ešte cestu nazad.

Fotogaléria SCHLOSSHOF

Krajina, ktorou som prechádzala, bola úžasná. Aj keď mi chvíľami slnko tienili mraky, jeseň už visela vo vzduchu a ja neľutujem, že som po počiatočných problémoch s cestovaním zašla až do Schlosshofu.

Fotogaléria  KRAJINA NA SLOVENSKO-RAKÚSKOM ROZMEDZÍ

Na začiatku som písala, že som sa na tento výlet vybrala hlavne preto, že u nás v Petržalke bola pekná jasná obloha s bielymi obláčikmi. Keď som prišla na miesto môjho fotenia, o takej oblohe už nebolo ani chýru, ani slychu. Až ku koncu dňa sa tam tiež vyjasnilo a slnko už častejšie ukazovalo svoju tvár. V podstate sa tomu ani nemôžem čudovať. Veď cieľ môjho fotografovania je vzdialený viac ako 20 km a to už je dôvod na iné počasie.

2 responses to “Popoludňajšia prechádzka

  1. Daniela 10. septembra 2012 o 6:50

    V pláne mám urobiť raz fotoreportáž aj z DNV, hlavne z jej starej, pôvodnej časti. Teraz som si len tak narýchlo odfotila kostol, ktorý som tam pri mojej štvrtej návšteve konečne objavila. Navštívila som aj informačnú kanceláriu, takže teraz mám nejaké materiály, podľa ktorých viem, čo tam môžem hľadať.

  2. Daniela 13. septembra 2012 o 7:56

    Z poslednej návštevy DNV som si z informačného centra priniesla nejaké materiály, takže sa pôjdem pozrieť aspoň na tie veci, ktoré sú v nich. Ale zatiaľ sa v tejto mestskej časti akosi nedokážem orientovať.

Pridaj komentár

