Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Ako som zase vo Vlčom hrdle blúdila

Na včerajší sviatočný deň som bola pozvaná do záhrady k mojim známym. Záhradu majú v záhradkárskej osade vo Vlčom hrdle. Vždy predtým som tam bola autom, pred rokom som sa tam prvý raz  vybrala na bicykli a včera som si to zopakovala. Tak, ako pred rokom, ani včera som to na prvý pokus nenašla a  prešla  som kopu kilometrov navyše, kým som za nimi prišla.

Po oba razy som sa dostala správne po križovatku pred zimným prístavom, ku ktorému sa odbočuje vpravo a ja som ďalej pokračovala  v ceste, ktorá sa o pár desiatok metrov  zvažovala dolu miernym kopčekom do zákruty a za ňou som sa dostala na chodník vedľa nejakého kanála.  Pri prvom mostíku cez kanál som urobila tú istú chybu, čo aj vlani. Namiesto toho, aby som z chodníka odbočila vľavo, prešla som po mostíku na opačnú stranu. Tam sa asi po kilometri zmenila asfaltová cestička na lesnú, neupravenú. To som už zase vedela, že je zle a že sa musím vrátiť. Keď som sa vrátila  k mostíku, skúsila som ísť iným smerom, ale stále to bolo na druhej strane kanála. Nikdy som v tých končinách nebola a celkom sa mi tam páčilo. Dokonca som míňala aj turistickú smerovku. No táto cesta ma zase priviedla k tabuli, ktorá oznamovala, že sa nachádzam v prírodnej rezervácii  Kopáčsky ostrov.  Kúsok za tabuľou bola rampa, popri ktorej bol síce vychodený chodník a ním som videla ísť chodcov ďalej, ale na bicykel tam miesto nebolo. Mladého muža, ktorý tam tiež prišiel na bicykli a podliezal s ním rampu na druhú stranu, som sa spýtala, kam tá cestička vedie. Bohužiaľ, k záhradám, ku ktorým som to mala nasmerované, neviedla. Tak som sa zase otočila a vrátila sa na miesto s mostíkom.

Kým som išla naspäť, tak som si spomenula, že tam, kam idem, chodí aj autobus. Takže sa musím vybrať po trase autobusu a potom sa už určite zorientujem. Na moje veľké šťastie, aj samotný autobus som videla, no zase som sa nevybrala správne. Išla som tým smerom, odkiaľ autobus prišiel až som sa ocitla pred spaľovňou Slovnaftu. Práve na mieste, kde ma pre pár mesiacmi vyložil môj brat, keď som bola u neho fotiť kiwi. Nenapadlo mi nič iné, len mu zatelefonovať a poprosiť ho, aby ma do tých záhrad navigoval on.

Bicykel som teda otočila a s jednou rukou na riadidlách a v druhej s mobilom som išla tam, kam ma brat posielal. Došla som až k miestu, kde som to už poznala a odtiaľ už do záhrad nebolo ďaleko. Na tretí pokus som to teda vďaka bratovi  zvládla.  Aspoň som si  trošku pobicyklovala.

V záhrade som strávila príjemné popoludnie a domov sa mi podarilo trafiť na prvý pokus 🙂

7 responses to “Ako som zase vo Vlčom hrdle blúdila

  1. Jana Chmelová 30. augusta 2012 o 17:44

    Zišiel by sa GPS 🙂

  2. Daniela 30. augusta 2012 o 17:45

    No veru 🙂 Dúfam, že keď R. dostane nový služobný mobil, že mi ten terajší dá.

  3. Jarka 30. augusta 2012 o 19:48

    No to byla docela dobrodružná cesta. Ještě, že máme ty mobilní telefony, už je bereme jako samozřejmost, ale dobře si pamatuji na dobu, kdy byla velká vymoženost mít doma pevnou linku a o mobilech se nám ani nesnilo. A teď už jsou mobily i z navigací a co já vím s čím vším ještě. 😀 U známých na zahradě, muselo být podle tvých fotek, nádherně. 😎

  4. Daniela 31. augusta 2012 o 7:36

    No pri mojich technických znalostiach neviem, či by mi ten mobil s navigáciou aj bol niečo platný 🙂

  5. Katka 31. augusta 2012 o 9:21

    Ta kočička v konvi se podařila tobě? To je hezký snímek.

  6. Daniela 31. augusta 2012 o 9:36

    Mohla som mať ešte jeden lepší, ako z tej krhly vyliezala von, no v tej chvíli mi skapala baterka. Tak mi treba, keď som z domu odišla s nenabitými baterkami 😦 Tú kapacitu, ktorú som v baterkách mala, som vybila už cestou tam na blbostiach…

  7. Daniela 7. septembra 2012 o 14:49

    U mňa je zase najlepší spôsob bicyklovanie. Pri pešej chôdzi ma bolia kríže a kĺby. Tuším si tu budeme diagnózy vymieňať :-))) A teraz mám ešte aj boľavú pravú ruku, takže na komentáre odpovedám neskoro alebo aj vôbec 😦

Pridaj komentár

