Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Výhľad z kuchynského okna

Na českom blogu Sever-rat vyšla výzva pre tých, ktorí obľubujú fotenie, aby sa zapojili do projektu s názvom Výhled z okna. Ide  o  to, aby sa ľudia podelili o zaujímavý výhľad zo svojho okna.

Výhľadov z okien môjho bytu som na blogoch už mala viac, no s ľútosťou musím priznať, že na nič zaujímavé sa z mojich okien nepozerám. Keďže bývam na petržalskomm sídlisku v panelovom dome na siedmom poschodí, už to hovorí za všetko.  Vo výhľade z okien dvoch izieb nášho bytu sú vysoké topole, ktoré od jari do jesene bránia akémukoľvek výhľadu. Vidím niečo až vtedy, keď sa z okien poriadne vykloním a pozriem sa doprava či doľava alebo počas zimy, kedy nie sú na stromoch listy. Lenže ani ten pohľad cez konáre topoľov nestojí za zmienku. Z jednej izby mám výhľad trošku iný, vidím kúsok Petržalky. Zostáva ešte štvrté okno – kuchynské. A práve pre pohľad z neho som sa dnes rozhodla. Je to fotografia stará skoro rok, z minuloročnej jesene. Myslím si, že ten pohľad na krásne farby kvetov stál za to.

 

9 responses to “Výhľad z kuchynského okna

  1. Daniela 27. augusta 2012 o 7:48

    No jéje! Priznám sa, že som včera večer preklikávala blogy, na ktoré boli odkazy v komentároch pod článkom vyhlasujúcim súťaž a že som bola aj na tvojom blogu, no všímala som si iba prihlásené fotografie a vôbec som si nevšimla, že som na blogu Slovenky. Musím sa k tebe vrátiť. Paradajky sme už aj my pestovali na balkóne.

  2. Jarka 28. augusta 2012 o 8:44

    Výhled přes kvetoucí rostlinky je krásný, ať vede kamkoliv. Vybrala jsi moc hezký snímek. Taky jsem si mohla se svým výběrem dát víc práce, ale co, aspoň bude v soutěži dokonalá všeho-chuť. 😉

  3. Katka 28. augusta 2012 o 9:46

    Krásný výhled sis udělala. Pěkně ti to kvete.

  4. Daniela 28. augusta 2012 o 9:55

    Ja som chcela dať naozaj výhľad z okna, taký aktuálny. Fotila som lastovičky, ktoré boli usadené na telefónnych drôtoch, ktoré sú natiahnuté medzi susednými panelákmi. Lenže práve vtedy bolo také škaredé počasie, že tie fotky boli o ničom. Škoda, že tam nesedia teraz, keď je krásna modrá obloha. Preto som hľadala v archíve v starom počítači so zlou myšou a tu je teraz výsledok – mám úplne opuchnutú ruku z preťaženia.

  5. Daniela 28. augusta 2012 o 9:55

    Ďakujem Katka, kvitlo 🙂 Ale bude znova aj túto jeseň.

  6. Pižlík 30. augusta 2012 o 9:07

    Mám podobnou fotku z obývacího pokoje, ale nakonec jsem do soutěže umístila jiné.

  7. Daniela 30. augusta 2012 o 9:12

    Už sa neviem dočkať zosumarizovania všetkých výhľadov. Ten tvoj výhľad z okna stanu je zaujímavý a hlavne nevšedný 🙂

  8. Vendy 31. augusta 2012 o 0:52

    To je pěkný výhled. Tipuji balkon a balkonévé květinky? Krásná žlutá, rozjasňuje a je veselá. Dokáže oživit i panelákové šedé pozadí…
    Přemejšlím, co je to asi za kytičky,
    Sever-rat měl dobrý nápad, tohle je zajímavý projekt.
    I tvůj, s mosty, to byl taky dobrý nápad!
    Taky mám projekt – vytvoř si své vlastní zátiší. Nevím, jestli jsi to zaznamenala. Najdeš u mě.
    S projekty se vůbec roztrhl pytel, viděla jsem pěkných pár dobrých nápadů. Od desetidenního meme, které je docela dost na kůži (tedy dost osobní), přes Kouzelnou knihovničku, Třicet dní s knihou, nebo na blogu jisté Slečny Lenky úplně super (ne)malé radosti, kde každý týden píše na každý den nějakou drobnost, která jí udělala radost. To je ohromná věc.
    Ale to jsem odbočila…zpět k výhledům z okna – myslíš, že vyfotit paneláky není zajímavé? Možná by byla dobrá fotka v noci. Osvětlené paneláky jsou totiž najednou jak z jiného světa.

  9. Daniela 31. augusta 2012 o 9:12

    Tie žlté a kúsok je vidieť aj ružových, sú chryzantémy. Boli mnou vypestované. Suseda mi ich síce pekne zakorenila a dala mi malé sadeničky.
    O tom zátiší premýšľam, čo odfotiť a hlavne, že kde. V mojom byte nemám veľmi dobré svetelné podmienky. Ešte mám nejaký čas, kým sa rozhodnem.
    V texte som písala, prečo som nefotila iný výhľad z okna. Lebo ho nemám, pretože mi ho zakrývajú vysoké stromy. Z jednej fotografie, ktorú som nedávno zverejnila na blogu, je to jasne vidieť. Je to fotka nášho domu.

Pridaj komentár

