Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Zabudnutá kytica

Asi pred vchodom  každého obchodu Lidl je postavený odpadkový kôš, ktorý má na vrchu takú mriežku. Aspoň pred tým naším taký  kôš je. Nikdy som ho podrobne neskúmala, lebo som to nepotrebovala. Včera okolo šiestej hodiny podvečer som išla kúpiť chlieb, ktorý sme už doma nemali.  Pri pokladni som za nákup zaplatila vyše 20 eur. (Je jasné, že to len pri chlebe neostalo). No nie je zaujímavé to, čo som nakúpila, ale čo som zažila, keď som s nákupom vychádzala z obchodu von.

Pani s kyticou kvetov sa snažila vojsť do obchodu dverami, ktorými sa vychádza von. V rukách držala velikánsku v papieri zabalenú kyticu. Stačila som si všimnúť, že v nej prevláda žltá farba. Spýtala sa ma, či nie je náhodou moja. Jasné, že nebola. V tom horúcom počasí ju vraj našla položenú na koši, ktorý som spomenula na začiatku. Pýtala sa už viacerých ľudí, či nevideli niekoho, kto si ju tam odložil a samozrejme, zabudol. Veď keby to bolo ináč, napríklad tak, že kyticu odmietol, hodil by ju do koša a nepoložil ju hore. Bolo jasné, že kým si odkladal tovar z nákupného vozíka do svojej tašky, kyticu si odložil práve na tú mriežku na koši. Pani som doporučila, aby ju odniesla k pokladniam, že sa možno cestou z obchodu alebo doma niekto spamätá a vráti sa ju hľadať. Kým tak dotyčná pani urobila, mala som jej vonku postrážiť nákup. Medzitým som si ten svoj tiež premiestnila do tašiek a keď pani z obchodu vyšla, stihla mi ešte povedať, že tam bol jeden pán záujemca, ktorý si tú kyticu chcel zobrať. Neviem, ktorý to bol, kto by si bol rád prisvojil cudziu vec.

Veľmi by ma zaujímalo, ako to včera s tou kyticou skončilo.

Ilustračnú fotku kytice som si požičala zo stránky: http://zahnfeee1.blogspot.sk/2011/07/flowerdreamsde_23.html

Ďakujem neznámej Zahnfee.

7 responses to “Zabudnutá kytica

  1. Isia 25. augusta 2012 o 9:52

    Pri tomto článku mi fantázia zapracovala naplno. A tak jedna z verzií znie: Pán čo si chcel privlastniť kyticu ju nakoniec i dostal. Doniesol domov, čomu sa potešila jeho manželka, lebo dnes je pripravená na návštevu ku kamarátke. Kyticu jej donesie a kamarátka celá šťastná povie príbeh o kytici, ktorú si kúpila v obchode a zabudla odloženú na odpadkovom koši. 🙂

  2. Daniela 25. augusta 2012 o 10:01

    Veď aj jedna z mojich verzií bola, že si pán počkal, kým pani nálezkyňa odíde preč a potom mohol ísť k pokladniam s tým, že hľadá kyticu, ktorú si tam zabudol… K takýmto myšlienkovým pochodom ma podnietilo to, že si ju chcel zobrať už od tej pani. No najviac by ma potešila tá verzia, že sa zábudlivá pani (alebo nebodaj pán?) vrátila a svoju kyticu si našla. Nebola to lidlacka kytica, bola to kytica z neďalekého trhu. Určite nie lacná. Prajem pekný víkend 🙂

  3. Jarka 25. augusta 2012 o 10:32

    V obchodech, jsem si dřív zapomínala deštníky, teď už je neodkládám, ale vozím sebou ve vozíku, s kyticí, se mi to ještě nestalo. Jo a ten odpadkový koš s mřížkou, stojí u našeho Lidla taky, zdá se mi, že všechny odchoďáky jsou stejné, tedy přesněji řečeno, každá řada obchoďáků vypadá stejně, ať je to Lidl, Kaufland, Tesco….

  4. Isia 25. augusta 2012 o 10:37

    To by bola tá najlepšia alternatíva. Škoda krásnej kytice 😦 .

  5. Daniela 25. augusta 2012 o 11:58

    Dáždnik – aj keď ho so sebou nosievam, používam len v tých najkrajnejších prípadoch, ináč radšej zmoknem. Preto som ešte žiaden nikde nezabudla 🙂 S tými obchodmi je to tak, aby si sa vedela v nich orientovať aj v iných mestách, majú skoro všetky jednotný výzor. A k tej mojej zábudlivosti – raz som si v obchode zabudla časť nákupu. Bolo to pred Vianocami a kyslú kapustu, ktorú som potrebovala najviac, som nechala na odkladacom regáli, ktoré majú zase obchody s inou značkou – Billa. Niekto si trošku polepšil, lebo tej kapusty som vtedy kúpila viac, aby som mala už aj na silvestrovskú kapustnicu – a dala som ju všetku do jednej tašky. Taška ale zostala tam 😦

  6. Natty 26. augusta 2012 o 6:49

    Danielko, to je asi ta naše “hlava” a kytici si třeba vyzvedne původní majitel, nebo zůstane u pokladny. Záleží, jak moc byla důležitá pro majitele nebo zda se mu vyplatí pro ní jet zpět. Já pokud bych kupovala kytici a stala se mi tato situace, vrátila bych se a když ne, tak bych se zeptala při příští návštěvě. Ale kytici většinou kupujeme pro někoho blízkého a tak bych se vrátila… Hezkou neděli.

  7. Daniela 26. augusta 2012 o 8:41

    Nedozvieme sa, ako to dopadlo.

Pridaj komentár

