Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Kúpanie vo fontáne

Milovníci leta a tepla sa tento rok sťažovať určite nemusia. August sa chýli k záveru, tým aj letné prázdniny a čas dovoleniek. Aj tí, čo neodcestovali k južným moriam, si mohli horúce slnečné dni užívať aj doma na Slovensku. Leto sa tento rok vydarilo. Pri tropických horúčavách sa nepotíme len my ľudia, ale aj zástupcovia fauny. Nielen my vyhľadávame vodu, ktorou by sme sa osviežili. Včera som chvíľu sledovala vtáky v jednej z fontán v centre mesta.

Nielen vrabce vyhľadávajú v týchto dňoch vodu mestských fontán. Kliknite si na viac fotografií z bratislavského horúceho leta.

Na krásnom modrom Dunaji

6 responses to “Kúpanie vo fontáne

  1. Jarka 24. augusta 2012 o 9:51

    Ta fontána, před Národním divadlem, je opravdu nádherná a že se potřebují svlažit i vrabci, se vůbec nedivím, zvlášť u vás, je vedro ještě větší než tady, na jihu Čech. Meteorologové, ale hlásí změnu, má přijít déšť i ochlazení, tak si lidé i celá příroda, snad oddechne. 😎

  2. Daniela 24. augusta 2012 o 10:12

    Kiež by sa tvoje slová vyplnili. Tu nepršalo tak dávno, že si to už ani nepamätám. Aj moje kvety na záhone sú chúdiatka úplne zvädnuté 😦

  3. VendyW 24. augusta 2012 o 19:17

    Ty zvířecí skulpturky jsou hodně realistické, myslela jsem v první chvíli, že ta korytnačka je fakt pravá :-). Já jak mám možnost vody se v teple vyžívám. Koupání miluju, asi proto že jsem Ryba, ale nějaká z hodně teplých krajin!

  4. Daniela 24. augusta 2012 o 19:49

    Ja som kedysi oveľa lepšie znášala teplo, no toto leto som sa dostala k vode iba 4x. Je to tým, že si to musím skoro 13 km odšliapať na bicykli a v tých horúčavách sa mi veľmi nechcelo.

  5. Vendy 26. augusta 2012 o 13:08

    To je fakt krásná fontánka. I když jsem slyšela, že ráchat se ve fontáně je nezdravé, protože obsahuje hodně bakterií (z toho, že voda vlastně neustále koluje). Přesto občas neodolám a když je vedro a fontána zurčí, opláchnu si aspoň ruce a osvěžím se. Zatím jsem to přežila ve zdraví… .-)

  6. Daniela 26. augusta 2012 o 20:11

    Priznám sa, že som si ešte v žiadnej fontáne nohy ani ruky nemáčala. Radšej vždy použijem na osvieženie tváre niektorú z pitných fontánok, ktoré sú v našom meste.

Pridaj komentár

