Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Popoludnie so synovcom

Už to bude pomaly týždeň, čo som sa vybrala s rozprávkovými knižkami za synovcom. Mala som ich doma  asi  dva mesiace, tak som si povedala, že je najvyšší čas, aby som mu ich odniesla. Dopredu som sa nenahlásila. Bola som rozhodnutá, že ak nebudú doma, knižky  a kvetinu, ktorú som niesla švagrinej, nechám u niektorých susedov. Až keď som bola na mieste, zatelefonovala som im skrytá za susedným domom, aby malého poslali k bránke. No ten sa nenechal vyrušovať. Práve preosieval piesok na svojom malom pieskovisku a keď ma uvidel, vyšiel po rebríku do svojho domčeku na stračej nôžke. Chvíľu mu trvalo, kým si ma začal všímať.

6 responses to “Popoludnie so synovcom

  1. Ella 20. augusta 2012 o 9:09

    No to jsou deti ale jak je videt knizky se mu libyli.

  2. Zdravím vás 20. augusta 2012 o 18:08

    aj sa podobáte…. :o)))

  3. Jarka 20. augusta 2012 o 19:08

    Synovec se tetičky styděl. 😀 Má moc hezkou schovávačku, ten domeček se mi líbí. A vidím, že se nakonec na knížky nechal nalákat a určitě se mu i moc líbily. A ve vodě už lumpačí, jako každý správný kluk. 😎

  4. Katka 21. augusta 2012 o 10:09

    Domeček je moc fajn.

  5. Daniela 21. augusta 2012 o 11:58

    Po takom domčeku som aj ja vždy ako dieťa túžila. My sme si ich robili sami. Našli sme nejaké koly a stačila už len deka, ktorou sme ich prekryli. A že sa na mňa podobá? Naozaj? Ale môže byť, lebo s jeho otcom sa podobáme najviac zo súrodencov.

  6. Jana Chmelová 21. augusta 2012 o 13:03

    Zlatučký je, huncút malý 🙂 Som na tom rovnako… čo by som ja bola dala za podobný domček!

Pridaj komentár

