Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Už sa blíži ich zber

Možno si niektorí spomeniete na to, že som v máji bola fotiť kvety kiwi, ktoré pestuje môj brat. Kvety už dávno odkvitli a z nich sa pomaly začali vyvíjať maličké chlpaté plody. Pri mojej nedávnej návšteve som zistila, že čas dozretia plodov  a zároveň ich zberu sa  blíži. Takto dnes kiwi vyzerajú:

9 responses to “Už sa blíži ich zber

  1. Jarka 19. augusta 2012 o 8:38

    No téda, to je úroda. 😉 Snad jsou plody i dobré. Já se napálila zrovna minulý týden, kdy jsem koupila kiwi v akci a oni jsou nejen kyselé jak šťovík, ale mají i hrozně tuhý, nerozžvýkatelný střed, no prostě nedají se jíst ani po uležení, jsou tak akorát do koše.

  2. Daniela 19. augusta 2012 o 9:27

    A ešte majú takú bledozelenú farbu, nie? Už sa mi stalo, že som také tiež kúpila. Tieto ešte nie sú zrelé, ale určite budú dobré, lebo nebudú oberané nezrelé a prepravované a skladované v nejakých nevyhovujúcich podmienkach. Keby si jedla citróny, pomaranče a všetko to ovocie, ktoré dovážame, priamo tam, kde sa dopestovalo, videla by si, že má úplne inú chuť.

  3. GirlSprout 19. augusta 2012 o 19:54

    I’ve wondered how kiwis look on the vine. I thought about growing them, but I don’t think they grow well in my climate.

    Ja som premýšľal, ako kiwi vyzerajú na vinici. Myslel som, že o dospievaní je, ale nemyslím si, že rastú aj vo svojom prostredí.

  4. Daniela 19. augusta 2012 o 21:28

    I am now looking climatic conditions in New Mexico. In your country is winter warmer than in my country. During our winter is sometimes temperature minus 20 ° C.

  5. Katka 21. augusta 2012 o 10:11

    Bratr je pěstuje na zahradě nebo na balkoně nebo ve skleníku? Vypadají moc dobře.

  6. Daniela 21. augusta 2012 o 11:54

    Na minizáhradke. Neviem, či má celý pozemok aj s domčekom štyri áre. Keď si klikneš na odkaz hneď v prvej vete, dostaneš sa na článok z jari, kde je vidieť, že je to v záhrade.

  7. VendyW 24. augusta 2012 o 19:31

    Mám slíbený keř od mojích rodičů, už jim na zahrádce překáží, mají taky takovou zahrádku jak dlaň, tak jsme se domlouvali že ho ostříháme a vykopeme a dám si ho tady k plotu. Jestli bude mít nějaké plody je vcelku jedno, je to krásný keř sám o sobě a pěkně se dokáže pnout.

  8. Daniela 24. augusta 2012 o 19:51

    Kebyže mám aspoň takú záhradku ako dlaň, tiež by som ho pestovala 🙂 Aj kopu iných rastlín, hlavne kvetov.

  9. Daniela 27. augusta 2012 o 7:49

    Hihi, no to je naozaj veľká roľa 🙂

Pridaj komentár

