Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Na návštevu som išla na bicykli

Včera som využila slnečné bezveterné počasie na to, aby som sa išla bicyklovať. Keďže som mala už dlhší čas doma dve rozprávkové knižky pre môjho malého synovca, mojím cieľom cyklistického výletu bolo  Šulianske jazero, ktoré je od môjho bydliska vzdialené 36 km. Bez fotoaparátu som samozrejme z domu neodišla. Preto sa moja cesta predĺžila pomaly na dvojnásobok toho, za aký čas by som tú vzdialenosť prešla bez zastávok. Ale mne nejde pri bicyklovaní iba o to, aby som zdolala vzdialenosť z bodu A do bodu B, ale aby som si krajinu, ktorou prechádzam aj užila a samozrejme tie pre mňa zaujímavé veci aj odfotila.

Zo včerajšej cyklistiky by som mohla vyrobiť niekoľko tématických príspevkov, dnes sa zameriam iba na maličký priestor, ktorý obkolesuje bratov dom. Majú to tam krásne. Zelená tráva a množstvo kvetov, ktoré hýria rôznymi farbami.

V záhrade môjho brata a švagrinej je toho k videniu ešte oveľa viac. Niektoré veci som ani neodfotila. K nim patria aj paradajky, ktoré svojím tvarom pripomínali skôr papriku ako rajčiny.

6 responses to “Na návštevu som išla na bicykli

  1. Katka 16. augusta 2012 o 9:11

    Je to pastva pro oči i pro duši. Zpět jsi jela stejný den? Tos toho najela hodně. A co? Rovina nebo sem tam kopeček?

  2. Ella 16. augusta 2012 o 9:26

    Tak za takovou krasou bych take na to kolo nasedla a slapala.Maji to tam moc hezke a ty jsi si pekne zaslapala.

  3. Pingback: Zlyhala som « Zrkadlenie

  4. Daniela 16. augusta 2012 o 11:34

    Katka, akko odpoveď na tvoje otázky som napísala ďalší článok. Nech sa páči prečítať si ho 🙂

  5. Daniela 16. augusta 2012 o 11:36

    Áno, majú to nádherné. Lenže cestu späť som nedokončila, môžeš si prečítať v ďalšom článku. Klikla som na tvoj odkaz Ella a oznámilo mi, že blog neexistuje, že je voľný na registráciu. Čo za blbosti to tu píše? Išla som naň z blogspotu a je na svojom mieste.

  6. GirlSprout 17. augusta 2012 o 4:59

    I like the fence a lot. The flowers are nice summery colors. Páči sa mi plot veľa. Kvety sú pekné letným farby.

Pridaj komentár

