Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Hlavné námestie vítalo Petra Sagana

Minulý piatok som si bola narýchlo kúpiť zelené tričko. Chcela som sa totiž zúčastniť Critical Mass jazdy v Bratislave, ktorá sa poriada každý posledný piatok v mesiaci. Táto posledná mala byť venovaná Petrovi Saganovi a na jeho počesť mali prísť účastníci v zelených tričkách. Naozaj som veľmi chcela ísť, ale odradilo ma to, že cieľ tejto poslednej jazdy bol na Zlatých pieskoch, čo obnášalo spiatočnú jazdu domov cez celé mesto. V piatok, kedy sa z Bratislavy rútia autá von a cyklochodník tam neexistuje. Bohužiaľ, neprihlásil sa mi nikto konkrétny, ktorý by mi sľúbil, že pôjde tým istým smerom a že môžem ísť s ním, aby som nešla sama. Tričko zostalo smutné doma.

Preto som s radosťou využila dnešnú akciu, ktorou bolo vítanie Petra Sagana na Hlavnom námestí. Počas dopoludnia z rádia organizátori znovu vyzývali ľudí, aby si obliekli zelené tričká. Tak aj tomu môjmu konečne nastala príležitosť, aby som si ho obliekla. Na štrnástu hodinu som sa vypravila do centra mesta a tam som s desiatkami ďalších čakala na nášho najúspešnejšieho cyklistu z posledných pretekov  Tour de France. Už v autobuse so mnou cestovali ďalší zelenotričkári a cestou na Hlavné námestie sa zelená farba rôznych odtieňov objavovala stále častejšie.

Neviem, prečo zvolávali organizátori fanúšikov na druhú hodinu a prečo práve o takom čase. Vonku zúri horúce leto a na tom slnku sa dalo len veľmi ťažko vydržať. Myslím si, že mnoho ľudí odišlo odtiaľ skôr, tú hodinu na tom horúcom námestí Sagana čakať nedokázali. Z mojej tváre stekal pot cícerkom, štípali ma z neho oči. Zle bolo s okuliarmi, pod ktorými som sa ešte viac potila a zle bolo aj bez nich. No vydržala som. Ani sa veľmi nechcem chváliť tým, že som si chvíle čakania krátila cvakaním kadečoho a keď prišiel Sagan na námestie, stlačila som spúšť vo chvíli, keď sa blížil ku mne a viac môj fotoaparát odmietol fotiť.  Baterky skapali. Alebo sa mi fotoaparát na tom horúcom slnku zapiekol 🙂 Ale ani ma to veľmi nehnevalo, pretože by som aj tak ďalšie fotografie nemohla urobiť kvôli tomu, že moja výška  necelých 160 cm nie je dostatočná k tomu, aby som cez tie davy ľudí dokázala odfotiť objekty na tribúne.

Tak som sa teda pobrala domov, aby som si doma  pozrela, čo som nafotila a aby som dala nabiť baterky.

8 responses to “Hlavné námestie vítalo Petra Sagana

  1. Natty 5. augusta 2012 o 6:07

    Danielko, to je úžasné a hledla jsem tě v davu zelených triček, ale nenašla. Asi to bude tím, že jsi malinká a byla jsi schovaná za hlavami těch vyšších. Nicméně, přivítání bylo asi úžasné a ty zelené balonky celou atmosféru krásně doplňují. Pěknou neděli.

  2. Daniela 5. augusta 2012 o 7:49

    Natty, peknú nedeľu aj tebe. Nemohla si ma vidieť, lebo som bola schovaná za fotoaparátom, z ktorého vyšli tieto fotografie 🙂

  3. pizlik1 5. augusta 2012 o 9:53

    Naprosto tě chápu. Já mám mindrák, když musím přes naše město na kole a to není nic proti Bratislavě. U nás nemáme ve městě žádné cyklostezky a pokud někdo jede na kole po chodníku, může dostat od policie pokutu.

  4. Ella 5. augusta 2012 o 10:28

    Kdyz jsme se divaly na Tour de France tak jsme mu moc fandily a take nas nezklamal.

  5. Daniela 5. augusta 2012 o 12:19

    Mám veľký strach chodiť na bicykli po cestách. Z toho dôvodu chodievam rada na cyklistiku do susedného Rakúska, lebo tam sú cyklistické cestičky na inej úrovni ako u nás.

  6. Daniela 5. augusta 2012 o 12:20

    To si ma potešila, aj za Sagana 🙂

  7. Milan 6. augusta 2012 o 11:11

    Danielo, v první řadě gratuluji k tak úspěšnému závodníkovi a v druhé, za to, že se ti jej povedlo, přes všechny ty potíže vyfotit. A co foťáik, spamatoval se už? 🙂

  8. Daniela 6. augusta 2012 o 16:57

    Ďakujem! Áno, spamätal sa, stačilo nabiť baterky. Našťastie 🙂 Dnes dostal pekne zabrať, takže sa tu zastav znovu, možno z toho niečo pozerateľné vyberiem.

Pridaj komentár

