Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Odpočuté

Išla som dnes cez park a do uší sa mi doniesli tieto slová:

…Birthday
– Today?
– Yes
– Really?
– Yes, today

Viac som nepočula, už len videla 🙂

Happy Birthday aj odo mňa!

 

 

2 responses to “Odpočuté

  1. Natty 4. augusta 2012 o 6:44

    Danielko, myslím že nebylo třeba více “počuť” … Tak si popřejme také hodně štěstí a k tomu zdraví a lásky a kouzelný víkend. P.S. Ke gladiolkám jsme ti udělala malý obrázek ze zahrady, tak se jukni.

  2. Daniela 4. augusta 2012 o 9:39

    Ďakujem a záhradu som si už pozrela 🙂

Pridaj komentár

