Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Kvitnú mi teraz na balkóne

Je vrchol leta, kedy sa mnohí tešia z kvitnúcej nádhery vo svojich záhradách. Ja tú moju nemám, ani môj záhon pri dome nespĺňa ešte moje predstavy o tom, ako by mal vyzerať. Nedostatok vody sa prejavil na tom, že kvety, ktoré som tam vysiala, či posadila, buď ešte nekvitnú alebo kvitnú málo. No na balkóne sa moje oči majú čím potešiť. Možno potešia moje kvety aj vás.

Tento rok nemám žiadne osvedčené kvety, ktoré môj balkón zdobili v minulosti. No o rok sa zase vrátim k muškátom a k petúniám.

7 responses to “Kvitnú mi teraz na balkóne

  1. Natty 25. júla 2012 o 18:20

    Danielko, krásně i přes nepřízeň počasí ti květinky kvetou. Zaujala mě ta chrpa, tu já vidím nyní v poli mezi obilím. Jinak máš nádherné fotky, čisté a jasné. Pěkný podvečer.

  2. Ella 26. júla 2012 o 8:02

    Mas krasne barevny balkon,nekdy nemusi byt hodne kvetin ale hlavne ze jsou a udelaji radost.

  3. GirlSprout 26. júla 2012 o 8:51

    I think it’s very dry many places and too wet other places. It looks like you have some pretty snapdragons.

    Myslím, že je veľmi veľa miest, suché a mokré aj ďalšie miesta. Vyzerá to, že budete mať pekné snapdragons.

  4. Jarka 26. júla 2012 o 17:25

    Tvůj balkon jsem si nemohla nechat ujít, pamatuji si, jak ti vloni kvetl až do hlubokého podzimu a i letos je moc krásný. Stejně jako Natty, i mě překvapila ta chrpa a vidím, že máš i své oblíbené papuľky. 😀

  5. Daniela 26. júla 2012 o 20:45

    Jarka, tie papuľky mi kvitli do hlbokej zimy, ešte v januári 🙂 Posledné roky experimentujem, ale už som sa rozhodla, že o rok sa vrátim zase k muškátom. Tie papuľky sú zo semien tých, čo kvitli vlani. Vyrástli mi samé. A chrpa – čiže nevädza – je záhradná, nie poľná. Kvitla mi v troch farbách – modrá, ružová a biela.

  6. pizlik1 27. júla 2012 o 6:21

    Na balkoně jsem zkoušeli pěstovat všechno možné. Zkoušela jsem experimentovat, různé kombinace, ale nikdy to nedopadlo podle mých představ. Letos jsem si nakonec vypěstovala muškáty ze semínek sama a nemůžu si je vynachválit. Náherně obrovské barevné květy.

  7. Daniela 27. júla 2012 o 7:48

    Muškát som ešte zo semien nepestovala, ale tiež experimentujem. Na jednej strane ma to baví, na druhej skúšam, čomu sa na tom mojom balkóne najviac darí. Aj keď máme balkón na juhozápadnej slnečnej strane, v posledných rokoch sa mojim kvetom veľa slnka nedostáva, pretože máme pri dome množstvo topoľov, ktoré už prerástli naše siedme poschodie. Pestovanie zo semien – to skúsila túto jar, pretože som si chcela predpestovať aj kvety na záhon, ktorý som si založila pri dome, sa mi nie veľmi osvedčilo. Z niektorých sáčkov semien – kde ich bolo asi tak 10 kusov a neboli lacné, mi nevyrástlo vôbec nič. Neviem, či mi tie semená chodili vyzobávať vtáky alebo ich klíčivosť bola tak zlá.

Pridaj komentár

