Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Cyklolávka do Schlosshofu

Je tomu už viac ako rok, čo som si prvý raz všimla značenie cyklotrasy Carnuntum – Schlosshof – Bratislava tour na rakúskej, ale i na slovenskej strane. Tabule s označením tejto cyklotrasy boli vtedy prelepené krížom páskou a  oznamom, že most cez rieku Moravu, ktorý mal spojiť rakúsku a slovenskú stranu, nie je ešte hotový, takže trasa vedie obchádzkou cez Hainburg. V skutočnosti stál most vtedy iba v plánoch architektov. Odvtedy pretieklo Moravou veľa vody a veľa jej ešte asi pretečie, kým  prví cyklisti prejdú po oficiálne otvorenom moste. Síce je most už dávnejšie hotový a tí odvážnejší, ktorým rôzne zákazové značky a oznamy nič nehovoria, ho už aj vyskúšali,  neviem, čo stále bráni jeho oficiálnemu odovzdaniu do užívania. Náš plánovaný výlet do rakúskeho Schlosshofu sa nám včera nepodarilo zrealizovať.

Na moste boli zo strany Devínskej Novej Vsi zátarasy, ktoré nedovoľovali prejsť most s bicyklom. Urobila som tak iba bez bicykla, aby som mohla urobiť zopár fotografií.

Namiesto do Schlosshofu sme sa teda vybrali  po slovenskej strane popri rieke Morave.  S prestávkami na občerstvenie, či pokecanie si s rybármi sme sa dostali na rázcestie, kde sme si mohli vybrať, či budeme pokračovať ďalej do Vysokej pri Morave, kam bolo z toho miesta rovnako ďaleko ako cesta naspäť do Devína. Keďže bolo veľmi horúco, my sme si vybrali tú druhú variantu s tým, že sme si urobili taký menší okruh, na ktorom sme mohli spoznať bufet pre cyklistov s názvom U starého bicykla, ktorý sa nachádza v časti Devínske jazero. Dúfam, že  sa ešte túto sezónu do Schlosshofu dostaneme.

9 responses to “Cyklolávka do Schlosshofu

  1. Judita 20. júla 2012 o 10:30

    Pekne si to nafotila aj komentár je super. V Bratislavských novinách alias Pressburger Zeitung č. 14 pod nadpisom : “Cyklomost chcú otvoriť od augusta” je v článku uvedené, že slávnostné otvorenie mosta je naplánované na 22. septembra 2012 ! (žeby sa zase chystali dáke voľby ???? :)))))) )

  2. Daniela 20. júla 2012 o 10:42

    Hihi, žeby? Neviem o žiadnych. Na fb stránke pod týmto linkom
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.353968277999549.85063.166688783394167&type=1&notif_t=photo_album_reply
    som sa dozvedela, že o názve mostu rozhodne 21. septembra zastupiteľstvo v Devínskej Novej Vsi. Navrhla by som dnešným úradníkom a stavbárom, aby si zobrali príklad zo stavby Mosta Františka Jozefa (Starý most), ktorý stavali koncom 19. storočia iba 16 mesiacov.

  3. Jarka 20. júla 2012 o 10:56

    Hm, tak to taky nechápu, most je hotový a lze se na něj jen dívat! Ale Judita píše, že se otevření přece jen plánuje, tak snad ještě Danielko, uskutečníš i ten původní cyklovýlet. 😎

  4. Daniela 20. júla 2012 o 11:18

    Ako Judita píše, bude najskôr problém v tom, že si nejaký komunálny politik potrebuje na tomto moste prihriať svoju politickú polievočku….

  5. Pingback: Devínske jazero nie je jazero « Zrkadlenie

  6. pizlik1 23. júla 2012 o 8:19

    Vy jezdíte na vyjížďky do Rakouska, my zas do Německa. Kdyby to tak šlo na chvíli vyměnit! 😀

  7. Daniela 23. júla 2012 o 9:59

    S radosťou by som takú výmenu brala 🙂 Ja by som rada išla aj do Čiech, tam som ešte bicyklovať nebola.

  8. pizlik1 23. júla 2012 o 10:58

    My tu máme v pohraničí samé kopce.:)

  9. Daniela 23. júla 2012 o 11:03

    Tak to nie! Kopce sú moji nepriatelia, som proti nim 🙂 Musela by som si vybrať niečo na rovine. Uvažovala som o južných Čechách, niekde v okolí Lipna, ale aj Morava ma láka. Len nemám nikoho do partie 😦

Pridaj komentár

