Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Potešil ma

Včerajší dážď. Konečne! Najprv len tak nesmelo  potichúčky padali kvapky dažďa. Vykúkala som každú chvíľu z balkóna tým smerom, kde mám môj záhon s kvetmi a želala som si, aby ten dážď vytrval aspoň po celý deň. Lenže on prestal, dokonca vykuklo aj slnko. No to dlho na oblohe nepobudlo, znova sa zatiahla mrakmi a z tých mrakov začalo pršať. To už bol taký celkom poriadny dážď. Aj keď som išla spať, ešte stále som počula kvapky dažďa padajúce na okennú rímsu. Fajn. Som rada. Keď nie dnes, tak zajtra hneď ráno sa pôjdem pozrieť, ako blahodarne zapôsobil na moje kvety a hlavne na burinu, ktorá tam rástla aj pri nedostatku vlahy.

A už zase počujem šušťanie dažďových kvapiek v korunách topoľov, na ktoré vidím z okna. Vôbec sa nehnevám.

Dnes som hneď zrána nejaká veľmi pracovitá. Nezabudnite, že som už napísala aj článok o strome katalpa. Prajem peknú, aj keď u nás upršanú, nedeľu.

 

2 responses to “Potešil ma

  1. Natty 16. júla 2012 o 6:56

    Danielka, blahodárný deštík na kytičky je někdy až moc agresivní, letos je příroda hodně ve stresu, chvíli horko a sucho, potom mnoho vody a kytičky jsou takové “umlácené”. Ale doufejme, že tento týden bude hezky, vždyť tu mám zlatíčka a ráda bych si je užila stejně jako kytičky. Hezký nový týden.

  2. Daniela 16. júla 2012 o 7:56

    Natty, u nás to boli dovtedy len stresy z horúčav. Pršalo tu veľmi málo, až tento víkend dostala zem konečne vytúženú vlahu. Ale aj ja si už prajem, aby prišli znovu slnečné dni, nech si ich môžeš užiť ty s vnúčatami a ja by som rada niekde zase vybehla na bicykli.

Pridaj komentár

