Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

10. júla, 13:52

Bez slov

10 responses to “10. júla, 13:52

  1. Daniela 10. júla 2012 o 19:51

    9 z 10 lekárov hovorí, že v lete o takomto čase máš sedieť v tieni , najlepšie doma a nie špacírovať sa po rozpálených uliciach:-))

  2. Daniela 10. júla 2012 o 20:07

    Musela som ísť niečo vybaviť do mesta, takže fotky vznikli po ceste 🙂 Cestu do mesta využijem vždy aj na fotenie, lebo len tak bezdôvodne sa mi do mesta nechce chodiť. Hlavne teraz nie. Veď ani k vode nechodím. Vôbec ma to nebaví. Keď si pomyslím, že ma čaká najprv 13 km tam a potom zase to isté domov, tak radšej ani nikde nejdem. Ale mám aj iné dôvody…

  3. Milan 11. júla 2012 o 9:20

    Hic pořádný a nejhorší na tom je, že ani v noci si člověk moc chladu neužije

  4. Daniela 11. júla 2012 o 10:03

    Túto aj predošlú noc už bolo lepšie, aj teraz sa ešte celkom fajn dýcha. Tie horúčavy prídu znovu o chvíľu 😦 Ale veď je leto, niečo musíme vydržať. Nie je to prvý rok, ani posledný, že je takto horúco. Pamätám si na dni s 38 stupňovými horúčavami aj z mladosti.

  5. Giga 11. júla 2012 o 13:48

    Przy obecnych upałach to nawet zegary nie działają sprawnie, a co dopiero my. Chcieliśmy lata, ale chyba nie tak gorącego . Pozdrawiam serdecznie.

  6. Daniela 12. júla 2012 o 11:32

    Dnes je už dobre, teplota vonku je LEN 23 °C. Celkom mi to stačí. Tie horúčavy už boli veľmi únavné.

  7. Jarka 12. júla 2012 o 12:17

    Časomíra se splašila, to odpoledne musel být pořádný pařák. 😎 A nebo je taky možné, že už jsou ty hodiny starší a displej prostě zlobí, nám se to u jedněch domácích digitálních, taky stalo. 😉

  8. Daniela 12. júla 2012 o 12:50

    Dievčatá, Giga aj Jarka – upozornite ma, čo je na tých hodinách nesprávne? Ja tam nevidím nič za povšimnutie, okrem tej vysokej teploty, ktorú som vám chcela ukázať. Bolo 10.7., čas 13:52 a teplota bola 37 °C. Je to digitálny ukazovateľ, akých máme v meste niekoľko. Skáču na ňom stále tieto tri údaje – teda dátum, čas a teplota vzduchu. Doteraz sa mi tie digitálne čísla nikdy nepodarilo odfotiť, ale asi tým, že som mala iný fotoaparát, sa mi to konečne podarilo. Na fotkách, ktoré som fotila predtým, sa vždy ukázali iba rôzne nič nehovoriace čiaročky.

  9. Jarka 13. júla 2012 o 9:00

    😀 😀 Tak to se Danielko, povedlo!! Nedošlo mi, že se dívám na tři různé údaje a myslela jsem, že tomu časovému, zmizela čísla. 😀 Teď už to vidím správně. A mohlo mě to napadnou, něco podobného přece máme na našem koupališti. 😉

  10. Pingback: Nedeľný podvečer « Zrkadlenie

Pridaj komentár

