Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Pozrime si aj iné mosty

Môj posledný článok

Od mosta k mostu

ma inšpiroval k tomu, aby som vyhlásila malú prehliadku vašich fotografií. Nech sú na nich mosty, mostíky, můstky, wiadukty, bridges, Brücken, ponte, γέφυρες… Bola by som rada, aby ste sa jej v hojnom počte zúčastnili  vy, čo ku mne chodievate, ale aj noví návštevníci blogu.

Predstavujem si to tak, že na vašej stránke uverejníte maximálne tri fotografie vášho mostu – most nemusí byť zrovna vaším vlastníctvom 🙂 Môže to byť most z mesta, kde žijete, prípadne iného, ktorý sa vám páčil a vy ste si ho odfotili alebo ešte len odfotíte. Tri fotografie môžu byť z rôznych mostov.  K fotografii u vás pripojíte symbol projektu na znak toho, že sa jedná o projekt z môjho blogu. Keďže nie všetci máte vlastné blogy, do prehliadky mostov sa môžu zapojiť aj tí, ktorí ich uverejnia vo verejných fotoalbumoch google+, Picasa, SkyDrive či Rajče. Možno poznáte aj iné stránky, kde ukladáte vaše fotografie, aj vy sa môžete tohto projektu zúčastniť.

Bude to táto fotografia, jej pridanie na stránku je povinné.

Po zverejnení u vás na blogu mi do komentárov pošlete link na stránku s vašimi fotografiami. Na uverejnenie nechám 10 dní a potom všetky mosty aj s menami blogov zverejním u mňa. Teraz to bude len na skúšku, v budúcnosti by som chcela, aby sa aj hlasovalo, ale to ešte nemám technicky zvládnuté a neviem, či sa mi to vôbec podarí zvládnuť.  Možno mi potom niekto poradí.

Budem sa tešiť vašim ohlasom.

Prvý most do zbierky bude teda môj a je to tento:

Zároveň vás nechám hádať, aký most vidíte na mojich fotografiách.  Som presvedčená, že ani pre české blogerky to nebude ťažká úloha.

Teším sa na vaše odpovede a nezabudnite, posledný termín na uverejnenie fotografií je 18. júla do polnoci.

***

Vaše komentáre ohľadne mena môjho mosta zverejním naraz. Nechám vám pár dní na hádanie 🙂

42 responses to “Pozrime si aj iné mosty

  1. Jana Chmelová 8. júla 2012 o 10:47

    Most Márie Valérie v Štúrove… vyhrala som niečo? 🙂 Pokúsim sa pohľadať nejaké mosty a zapojím sa do tvojho projektu. Dúfam, že to stihnem do termínu 😉

  2. Natty 9. júla 2012 o 5:09

    Danielko, most je krásný, ale u nás mosty jsou jen dálniční a ty myslím moc krásné nejsou. Tedy já osobně je tak nevnímám, já miluji spíš věci přírodní. Přesto přeji, aby se ti sešla sbírka krásných mostů. Pěkný den.

  3. Motýliková 9. júla 2012 o 11:26

    Most poznám veľmi dobre. Je to hraničný most medzi Slovenskom a Maďarskom v Štúrove a volá sa Most Márie Valérie. Pamätám si ešte na obdobie, keď z neho bolo iba torzo po nemeckom bombardovaní.

  4. Katka 9. júla 2012 o 21:20

    POkusím se, i když nejsem dobrá fotografka.

  5. Vivi 9. júla 2012 o 22:11

    Je to skvělý nápad, fotky jsou úžasný. Já umím most udělat ze zad (jakožto bývala akrobatka) ;-).
    Originální, skvělý blog!
    Vivi

  6. Daniela 10. júla 2012 o 6:24

    Bola si prvá, kto zodpovedal na moju otázku. Možno ti vyrobím nejakým diplomček 🙂

  7. Daniela 10. júla 2012 o 6:26

    Nechce sa mi ani veriť, že sa nejaký mostík nenájde aj v tvojom okolí. No škoda.

  8. Daniela 10. júla 2012 o 6:32

    Ďakujem za návštevu a gratulujem aj k správnej odpovedi. Nemyslela som, že moja otázka položená na konci článku bude tak ťažká. Doteraz si na článok kliklo 25 ľudí a okrem dvoch sa nikto ani slovom nezmienil o tom, že sa na jeho konci niečo pýtam 😦

  9. Daniela 10. júla 2012 o 6:34

    Tu nejde o kvalitu fotografií, myslela som to skôr ako príležitosť spoznať sa navzájom s ďalšími blogermi… Budem rada, keď nejaký most ukážeš.

  10. Daniela 10. júla 2012 o 6:35

    No jéje, taký most mi vôbec nenapadol 😦 aj ja som ho kedysi ako gymnastka vedela urobiť, no dnes to radšej skúšať nejdem, lebo by sa zo mňa určite stala kalika :-)) Ďakujem za návštevu a budem rada aj fotkám tvojho mostu.

  11. hviezda1 10. júla 2012 o 18:47

    Ok! Už som nejaké cyklomostíky našla. Ešte hľadám…..

  12. Daniela 10. júla 2012 o 19:05

    To ma naozaj potešíš, keď nejaké mostíky nájdeš. Nemusia byť tri, ale môžu, maximálne. Len aby si nebola sama… To meno ma teda prekvapilo, doteraz som ho nepoznala 🙂

  13. Zdravím Vás... 12. júla 2012 o 11:15

    už som v obraze, okrem obrázku…

  14. Daniela 12. júla 2012 o 11:36

    Pravdepodobne si niečo zle vyplnila, keď si písala prvý komentár. Vôbec ma po kliknutí na tvoje meno nehodilo na tvoj blog, ale na nejaký error. A teraz, hoci som už tvoj prvý komentár schvaľovala, musela schváliť aj tieto dnešné. Nechápem. A kde sú mosty? 🙂 Dnes je celkom vhodné počasie na bicyklovanie, aj by som sa rada vybrala von, no musím niečo doma porobiť. V tých horúčavách som tu nič nerobila.

  15. Zdravím Vás... 12. júla 2012 o 23:51

    Tu sú moje ohlásené mostíky.Trocha som sa potrápila s vkladaním fotiek. Nakoniec sa mi podarilo vložiť Galériu.Vôbec ešľte neviem prehadzovať fotky. Tento web je zložitejší.

  16. Babeta 13. júla 2012 o 19:12

    Dobrý den, srdečně zdravím do Štúrova, kde se nachází Váš most (nevěděla jsem to ale a ani bych to nepoznala, ale přečetla jsem si to v komentářích :D). Zde přidávám svůj odkaz na můj web s mými mosty. 🙂 http://babetinagalerie.blog.cz/1207/projekt-mosty a hlásím se tak svou účastí k Vašemu nápaditému projektu. 🙂

  17. Zdravím Vás... 13. júla 2012 o 20:12

    Zasa to ukazuje error! Nejde mi ani odpovedať. Mostíky sú tu – http://evahan1.wordpress.com/

  18. Daniela 13. júla 2012 o 20:12

    Vítam u mňa Babetu, aj keď nie som v Štúrove, ale v Bratislave. Komentár aj pozdrav potešil, ďakujem. Teraz mi zostáva už len 5 dní na to, aby som vymyslela spôsob, ako sa dajú pridať viaceré galérie obrázkov do jedného článku na tomto blogu. Zatiaľ sa mi to nedarí.

  19. VendyW 13. júla 2012 o 20:57

    Ach jaj, to na mňa malo času….do tej doby sa k mojmu favoritovi nedostaňem…. Škoda, tak na budúce pri inom projekte….

  20. Daniela 13. júla 2012 o 21:00

    Vítam ďalšieho nového návštevníka. Škoda, rada by som toho favorita spoznala 🙂 Pouvažujem o predĺžení termínu. O koľko dní by pomohlo?

  21. Katka 13. júla 2012 o 23:04

    Dani, asi budu muset porušit pravidla a přidat ještě jiné mosty, protože mi přijdou zajímavé. Co ty na to? Nebo si mám kvůli tomu založit jiný blog a tvářit se, že jsem někdo jiný? To určtiě ne:)

  22. Daniela 13. júla 2012 o 23:15

    Súhlasím, veď o nič nejde. Myslela som si, že bude problémom uverejniť tie tri 🙂 Pridaj ďalší článok, ale ty by si dokázala zaplniť aj ďalší blog :-)) Pobavila si ma.

  23. Daniela 14. júla 2012 o 0:06

    Našla som ťa v spamoch, neviem, čo to blbne. Ale ja som si už medzitým tvoje fotky stiahla. Aj som ich už mala pripravené na sumárnej stránke projektu, no tie ostatné som tam nevedela pridať tak, ako som si to predstavovala. Musím to čo najskôr doriešiť.

  24. VendyW 14. júla 2012 o 8:23

    To neviem, je u Prahy a ja nemam tuchy, kedy tam pôjdem….a další dvaja sú v Južných Čechách a to je tá samá situácia….prišla som na tvoj blog pozde….Ďakujem za privítanie a dúfam že ťa na oplátku smiem pozvať k sebe na blog….

  25. Daniela 14. júla 2012 o 9:12

    No škoda. Tá slovenčina je rodená? 🙂

  26. Pižlík 15. júla 2012 o 13:24

    Ahoj. Tvůj nápad s mosty se mi moc líbí. Po pravdě řečeno jsem na něj narazila na blogu u Babetky a jsem nadšená. Proto se hlásím do projektu. Mosty fotí manžel i já. Máme jich docela velké množství a to jak našich, tak i zahraničních. 🙂

  27. Daniela 15. júla 2012 o 13:59

    Ja som len rada, že sa našiel ďalší človek, ktorému sa zapáčil môj projekt. Vitaj u mňa a ďakujem!

  28. Giga 15. júla 2012 o 18:50

    Ciekawa zabawa jaki i Twoje mosty. Przeglądałam moje zdjęcia i nie mam mostów , takich których już nie pokazałam. Nie jestem ich miłośniczką, dlatego i zdjęć mało :-(. Dziękuję za pamięć o mnie i pozdrawiam cieplutko.

  29. Jarka 16. júla 2012 o 9:13

    Tak jsem si stáhla úvodní obrázek a pokusím se dát taky dohromady nějaké tři mosty, v archivu se jich u mě najde určitě spousta, jen budu muset chvíli hledat, ale už mám v hlavě vytipované, které by to mohly být. 😉

  30. Daniela 16. júla 2012 o 10:37

    Poteším sa 🙂

  31. Miloš 17. júla 2012 o 9:42

    Dobrý den, Danielo, líbí se mně váš nápad a přidávám odkaz na svůj výběr mostů http://mish-mash.blog.cz/1207/mosty-1-rim-kolin-nad-rynem-singapur

  32. signoraa 17. júla 2012 o 22:30

    Tvůj blog jsem objevila díky mým oblíbeným blogům, kde byl Projekt MOSTY. Báječný nápad a já se rozhodla také pár zajímavých mostů přestavit. Jsou na http://www.signoraa.blog.cz/1207/projekt-mosty

  33. Vendy 17. júla 2012 o 23:53

    Škoda, že je to tak krátký termín, projekt se mi líbí a chtěla jsem na něj dát upozornění na blogu. Ale protože už bude končit, tak to asi nemá cenu…
    Přesto, je to pěkný nápad!

  34. Daniela 18. júla 2012 o 8:06

    Dala som tomu 10 dní, dnes je posledný. Do polnoci je ešte času dosť 🙂 Ak sa vám tento môj projekt zapáčil, nepotrvá dlho a vyhlásim projekt na inú tému. Tak ak nemáš k dispozícii žiaden most (stačí aj jeden), poteším sa tvojej účasti na nejakom inom projekte v budúcnosti. Teraz už len aby som vymyslela, čo to bude nabudúce.

  35. Pingback: Projekt Mosty « Zrkadlenie

  36. Edith Holá 20. júla 2012 o 21:01

    O Tvém projektu píšem i tady Co se děje na Blog. cz pro nejen blogery milující fotografování http://akcni-blog.blog.cz/1207/fotograficke-zajimavosti-na-blog-cz

  37. Daniela 21. júla 2012 o 7:14

    Ďakujem veľmi pekne. Ibaže projekt Mosty už skončil. Nabudúce dám vedieť, keď prídem s niečím novým.

  38. ZelenyKavalir 22. júla 2012 o 15:50

    Škoda, dověděl jsem se o tomto zajímavém projektu pozdě. Také bych přidal fotku 🙂
    Hodně štěstí při dalších projektech.

Pridaj komentár

