Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Ďalšia skrachovaná

Letná turistická sezóna ešte ani poriadne nezačala a už tu máme nepríjemnú správu. Skrachovala ďalšia cestovka. Oznámila to dnes. Od ľudí vyzbierala peniaze, poslala ich do zahraničia a tí sa tam dozvedeli, že hotely, v ktorých mali byť ubytovaní, ich neprijmú. Cestovka za nich nezaplatila. 

Je to práve tá cestovka, s ktorou som cestovala na moju druhú zahraničnú dovolenku po novembri 1989.  V septembri 1994 som s ňou prvý raz letela na Malorku. Na Malorke som odvtedy viac nebola a ani s uvedenou cestovnou kanceláriou som nikdy viac necestovala. No toto je už druhá cestovná kancelária, s ktorou som bola na dovolenke a ktorá skrachovala. Tej prvej sa to stalo hneď v nasledujúcu sezónu, ako som s ňou vycestovala. Táto, ktorá vyhlásila krach dnes,  má za sebou 20-ročnú históriu, takže po tom, čo som využila jej služby, existovala ešte ďalších 18 rokov. Možno má za sebou množstvo spokojných, či menej spokojných zákazníkov, ale títo poslední na ňu určite v dobrom spomínať nebudú. Ja sa k jej službám nevyjadrujem. V tom roku som využila služby dvoch cestovných kancelárií a musím priznať, obe boli malé a tie z tých lacnejších.  Ani k jednej z nich som v tom čase nemala žiadne výhrady. Možno to bolo aj tým, že som ich nemala s čím porovnávať, pretože som bola vtedy cestovateľ začiatočník.

Je mi ľúto všetkých 125 vycestovaných, ktorí sa ocitli nielen na Malorke, ale aj v Turecku, Grécku a v Andalúzii, ktorí si museli pobyt v hoteloch zaplatiť znovu, aby mohli svoju už raz zaplatenú dovolenku absolvovať. Nikdy by som sa nechcela ocitnúť v ich koži.

Už sa vám stalo, že ste cestovali s cestovnou kanceláriou, ktorá vás nechala v cudzine ” na holičkách”?

 

2 responses to “Ďalšia skrachovaná

  1. Ella 2. júla 2012 o 23:53

    To teda musi byt neco hrozneho kdyz jsi v cizi zemi a zjistis ze nemas ubytovani.Ale ja si jen rikam co ti lide kteri treba uz nemaji aby si pobyt znovu zaplatily,to aby se hned vratili domu.Je to velmi nezodpovedne od tech firem ,vzdyt musi vedet ze maji financni potize a presto lidem slibuji dovolenou ktera se nebude konat.Urcite bude dost lidi kteri budou velmi nastvany.

  2. Daniela 3. júla 2012 o 6:22

    Nikdy som sa s takým človekom ani nestretla, ktorý by mal takúto nepríjemnú skúsenosť, tak teda neviem. Zaujímalo by ma, či sa takéto čosi stáva aj u vás v Austrálii.

Pridaj komentár

