Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Makové pole

Nemám smolu? Pred pár dňami som obdivovala fotografie makového poľa na blogu Česká krajina a písala som tam do komentárov, že  makové pole som mala šťastie vidieť iba raz v živote. Aj vtedy, je tomu už viac ako šesť  rokov,  to bolo cestou z viedenského letiska, kdesi pred Hainburgom. Včera som sa išla po dlhšom čase bicyklovať na rakúske územie a neprešla som za hranicou ani päťsto metrov a už tam bolo. Lenže odkvitnuté. Jeho kvitnutie som prepásla minimálne o desať dní. Kvitlo už len pár oneskorencov. No potešili ma aj tie. Tento kvet na rozdiel od maku na Hankiných fotkách kvitol ružovou farbou. Takže jeho kvety  by sa tematicky hodili aj do môjho predošlého článku.

13 responses to “Makové pole

  1. Hanka 28. júna 2012 o 22:51

    To je nádhera, Danielo!!! Růžový mák u nás snad ani není. Vůbec nevadí, že jsi přišla pozdě a mák skoro všechen odkvetl, fotky jsou stejně moc pěkné!
    Děkuji za komentáře u mě a přeji krásný víkend. 🙂 Hanka

  2. Daniela 28. júna 2012 o 22:59

    Aj ja ďakujem! 🙂

  3. Natty 29. júna 2012 o 5:38

    Danielko, tvoje fotečky jsou jako živé a růžový mák? U nás to není nic divného, měla jsem jich svého času také lán – i když je pravda, že jsou spíš růžovo-bílé. Pěkný den.

  4. Daniela 29. júna 2012 o 7:27

    Pravdepodobne sa v Čechách venujete viac pestovaniu maku, pretože mi písal aj jeden môj kontakt na google+, že tam na severe Čiech to vôbec nie je nič nezvyčajné. O rok sa budem musieť vybrať na české makové polia 🙂

  5. Jarka 29. júna 2012 o 8:05

    Tento růžový mák je nádherný, dobře, že jsi ještě pár květů zastihla, byla škoda, takovou krásu nevidět. A jaká to teprve musela být nádhera, když byl v květu celý lán!! 😀

  6. Daniela 29. júna 2012 o 8:10

    Viem si tú ružovú krásu veľmi dobre predstaviť. No čo už, budem musieť viac chodiť von mimo mesta, možno sa mi takéto krásne pohľady budú ponúkať častejšie. Len ja nemám takého spoločníka, ktorý by ma vozil na také výlety, na aké chodievaš ty 🙂

  7. Ella 29. júna 2012 o 13:50

    Danielo konecne jsem se k tobe dostala a ty tady mas krasne kvety maku,v ruzove barve jsou moc hezke.Udelala jsi hezke fotky.

  8. Daniela 29. júna 2012 o 14:26

    Ďakujem, musím neskromne priznať, že aj mne as páčia 🙂 Ale to zariadila príroda.

  9. Ľubica 29. júna 2012 o 14:35

    U nás ešte stále kvitne mak. Tvoje fotky s kvetmi maku sú nádherné a akési iné. Použila si nový foťák?

  10. Daniela 29. júna 2012 o 14:37

    Nie, starý. Práve vo chvíli, keď som behala po tom poli, mi zazvonil telefón a z e-shopu mi oznámili, že si môžem prísť pre nový fotoaparát. Lenže v ten deň som to nestihla, lebo som prišla neskoro domov. Až včera podvečer sme ho boli vyskúšať, fotky sú na facebooku.

  11. Ľubica 29. júna 2012 o 14:41

    Krásne sú jedny aj druhé.

  12. Giga 29. júna 2012 o 22:50

    Bałam się, że nie trafię do Ciebie, ale udało się. :-). Maki niestety szybko przekwitają, ale to co zobaczyłaś i pokazałaś jest śliczne. Są kwiaty i makówki, też bardzo ładne. *** Oby “kalla” Ci przeżyła, ona nie lubi za mokro. Pozdrawiam serdecznie.

  13. Daniela 30. júna 2012 o 8:05

    Moju kalu som z obývacej izby premiestnila na balkón, možno jej to pomôže. Keďže bolo u nás v poslednom období horúco, mala som stále stiahnuté žalúzie a kvet nemal vôbec svetlo. K tomu viac vody, ako bolo treba a už sa jej to nepáčilo.

Pridaj komentár

