Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Ružová

Mám rada ružovú farbu. V jednom období môjho života som sa ňou obklopila aj v byte. V mojej obývacej izbe bol na podlahe svetloružový vlnený koberec a k nemu som ladila rôzne bytové doplnky v staroružovej až bordovej farbe. Aj kúpeľňa bola ružovo-biela. No zrazu sa mi zdalo, že je už ružovej veľa a dnes sa v našom byte táto farba vôbec nenachádza. Ale naďalej si ju rada obliekam, neprestali sa mi páčiť ružové kvety.

Niekde som sa dočítala, že ružová je vraj farba romantikov, ktorí nevidia alebo nechcú vidieť nástrahy života.  Za prílišnú romantičku sa nepovažujem a nástrahy života vidím dokonale. Každá farba má svoj zmysel, vibráciu, ktorá pôsobí na naše podvedomie, ovplyvňuje naše duševné zdravie. Farby pomáhajú človekovi ukľudniť sa, zregenerovať, niekedy dokonca aj liečiť. Ružová sa popri červenej pokladá za farbu lásky, priateľstva a harmónie. Keď dostanete kyticu ružových kvetov, tak vedzte, že ste boli odmenení výrazom radosti a nevinnosti. Pozrite, akú ružovú kyticu kvetov som uvila pre vás.

6 responses to “Ružová

  1. Ľubica 26. júna 2012 o 14:59

    O liečení farbami som už počula a dnes môžem túto informáciu aj potvrdiť. Od rána ma bolela hlava a keď som dopozerala fotky, s krásnymi ružovými kvietkami, bolesť začína ustupovať…to srdiečko nemá chybu. Kyticu prijímam s vďakou.

  2. Daniela 26. júna 2012 o 15:01

    Som rada 🙂 Dúfam, že nebudeš dnes sama, koho prestane bolieť hlava.

  3. Natty 27. júna 2012 o 5:54

    Danielko, růžová barva je opravdu krásná a je skutečně léčivá – ovšem pokud máme na ní naladěnou dušičku. Tvoje prezentace růžových květů je překrásná a já jako milovnice červené a všech její odstínu můžu potvrdit, že je barvou lásky, romantiky, ale i něhy a sladkého vyznání. Tak si užívej nejen lásku, ale krásné barvy, neboť život je opravdu velmi barevný – já dnes budu do modra – jdu hned ráno opět na borůvky a večer pozorovat stříbro hladiny rybníka. Pěkný den.

  4. Daniela 27. júna 2012 o 10:14

    Ja sa dnes chystám na deň do oranžova. Ak taký bude, tak o ňom napíšem 🙂 Pekný deň aj tebe!

  5. Hanka 27. júna 2012 o 20:42

    Danielo, abych pravdu řekla, růžovou barvu ráda nemám, tedy na věcech, oblečení, … a tak, ovšem kytky, to je jiná. Tvoje záplava růžových květů je fantastická, můžu na ní oči nechat!!! Růže vedou, ty patří k mým nejoblíbenějším květinám. Díky za tu krásnou podívanou! 🙂 Hanka
    P.S. Výjimkou je vnučka, na té se mi růžová barva líbí!

  6. Daniela 27. júna 2012 o 21:59

    Zamyslela som sa a zistila som, že momentálne nemám v skriniach žiadnu ružovú vec. To, čo tam ešte je, sa akosi zbehlo alebo je to už vyprané, takže maximálne na domáce oblečenie. Najbližšie si kúpim niečo takej ružovej farby, ktorá mi pristane, pretože nie všetky odtiene sa mi páčia a mi aj pristanú. Na dievčatkách je ružová vždy pekná.

Pridaj komentár

