Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Prší

Nádherná modrá obloha s bielymi obláčikmi, ktorá neodmysliteľne patrila k predošlým horúcim dňom,  je preč. Dážď, ktorý sa spustil pred chvíľou, som čakala v noci. Páči sa mi to tak, keď v noci príde búrka, ovlaží vzduch a ráno znovu vyjde slnko. Túto noc síce privial silný vietor, no dážď sa o niekoľko hodín oneskoril. Nevadí, moja malá záhradka, ale nielen tá moja, potrebuje vlahu. Tak nech teda prší. Veď raz určite prestane. Nemám dnes žiadne povinnosti v meste, takže dnes asi nebudem musieť vyjsť von s dáždnikom. Konečne dýcham svieži vzduch.

Len nedávno som objavila túto peknú pesničku. Aj keď v nej Zaz spieva o daždi v decembri, o tom, ako kvapky padajú na Francúzsku,vy si ju vypočujte v júni a myslite na to, ako nám dážď vlaží naše Slovensko. Aj napriek zamračenej oblohe vám prajem krásny deň a aj celý nový týždeň!

10 responses to “Prší

  1. Daniela 25. júna 2012 o 10:22

    keby pršalo aj celý deň bolo by vlahy málo. Je fakt veľké sucho. A konečne som sa po týždni dobre vyspala:-))

  2. Daniela 25. júna 2012 o 10:31

    Aj ja si to myslím a tiež som sa zobudila až o pol ôsmej, čo sa mi často nestáva.

  3. Jarka 25. júna 2012 o 11:15

    I u nás dnes zapršelo a pěkně se ochladilo, ale koncem týdne se mají vrátit tropy, což mě tedy ani moc netěší. :-)) Dětem, ale začnou prázniny, tak jim přeji sluníčko a koupání.

  4. Daniela 25. júna 2012 o 11:43

    Už sa mi zdalo, že si budem spievať je po dešti, ale ešte trošku poprchá. Som rada, že sa nám ochladilo, lebo tie horúčavy sú už pre nás starších dosť únavné. Veď leto je celé pred nami, ešte si ho dúfam, užijeme.

  5. EvaMaria 25. júna 2012 o 21:50

    Máš pravdu Danka, leto pred nami… včera pekne a dnes prší celý deň …
    ostáva prísľub , že znova nám hlásia krásny víkend a bude čas isť von a spraviť zopár krásnych fotiek…

  6. Daniela 25. júna 2012 o 22:32

    Ešte šťastie, že ja nie som závislá iba od víkendov, hoci počas nich je množstvo rôznych programov, kam sa dá ísť. Len keby sa mi aj vždy chcelo 😦

  7. Natty 26. júna 2012 o 4:29

    Danielko, i já mám ráda déšť a potom ten nádherně čistý vzduch – ale u nás jsme včera čekali kapičky a nic, prádlo krásně uschnulo, sluníčko nakukovalo a my si užívali lovu v lese na borůvkách. Voda by byla moc potřeba, kytičky i zelenina po ní touží a tak nám nezbývá, než zalévat…Pěkný dnešní den.

  8. Daniela 26. júna 2012 o 5:32

    A zdá sa, že ti tiež nerobí problém skoro ráno vstávať 🙂 Hoci bol aj počas dnešnej noci príjemný vzduch, nepodarilo sa mi spať tak dlho, ako včera. Som hore už od štvrtej a ako vidím, tiež si bola tak skoro hore. Na borůvkách (čučoriedkach) som nikdy nebola a som prekvapená, že v tvojom okolí sa vyskytujú. Neviem prečo, mala som ich doteraz spojené len s takými horami ako sú naše Tatry. Teraz si spomínam, že som sa s nimi raz v živote stretla, bolo to v nemeckom Durínskom lese, kde sme si ich zopár odtrhli na ochutnanie. To bolo vlastne jediný raz, kedy som ich čerstvé jedla. Dnes teda zaváraš? Ak áno, nech ti to ide pekne od ruky 🙂

  9. Dani 28. júna 2012 o 11:56

    Ah, aj ja bi som chcela ten dazdik 🙂 Uz je mesiac od kedy nepada dazd … Pozdravujem !

  10. Daniela 28. júna 2012 o 13:50

    Dani, u nás dnes pršalo aj skoro ráno. Neviem, koľko bolo presne hodín, ale zobudila som sa na to, že prší. Potom som ešte zaspala. Keď som vstávala, už svietilo slnko. Tak sa mi to páči. Mohlo by tak pršať aj každé ráno. Aj vám do Grécka prajem trošku dažďa, hoci turistom sa to asi páčiť nebude.

Pridaj komentár

