Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Pre nadšencov fotografovania

Vo viacerých slovenských mestách sa organizujú rôzne akcie pre nadšencov fotografovania. Jednou z nich sú aj fotoparky. Na Tyršovom nábreží v Bratislave bol včera už šiesty ročník tejto akcie, kde sa sa schádzajú tí, čo sa chcú svojou fotografickou tvorbou pochváliť verejnosti.  Myslela som, že to tam včera už ani nestihnem, no nakoniec som sa približne hodinu pred oficiálnym ukončením a vyhlásením výsledkov dostavila na miesto. Stihla som si vystavené fotografie pozrieť a niektoré aj odfotiť. Poďte sa pozrieť aj vy, ako to tam vyzeralo.

Títo dvaja si práve prezerajú súťažnú sériu fotografií môjho syna. Modelkou bola jeho babina, ktorá ešte vôbec netuší, že sa stala hviezdou.

A tu si už autor preberá ocenenie. Nebola to ani jedna z troch prvých cien, porota udelila jeho fotografiám 4. cenu.

Pred rokom som o fotoparku 2011 písala TU.

***

2 responses to “Pre nadšencov fotografovania

  1. Ľubica 26. júna 2012 o 11:49

    Gratulujem Peťovi k úspechu a potešilo ma, že tento rok nemuseli tvorcovia akcie baliť krásne fotografie pod igelit a tak ich chrániť pred dažďom. Babička sa už dozvedela, že bola za hviezdu?

  2. Daniela 26. júna 2012 o 12:29

    Ďakujem a gratuláciu odovzdám. Minulé roky vychytal lepšie ocenenia, ale zase nemôže byť vždy medzi najlepšími 🙂 Babina to určite ešte nevie, ale asi sa to tento víkend dozvie.

Pridaj komentár

