Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Ach!

Ako často si povzdychnem a pomyslím si: Bolo mi to treba, aby som sa z pôvodného portálu sťahoval inde? Síce som tam nepobudol dlhšie, no i za ten pomerne krátky čas som si tam našiel kamarátov a kamarátky, ktorí mi boli v niečom podobní a blízki. Boli to nielen Slováci a Slovenky, ale aj cudzokrajní blogeri a blogerky.  Prečo nie, veď internet nepozná hranice. 

Jedného dňa však prišlo zhora rozhodnutie, že sa naša komunita musí presťahovať.  Tí, čo chceli svoj dovtedajší život uchovať, klikli tam, kam im to prevádzkovateľ prikázal a o chvíľu sa ocitli v novom svete. Vo svete, kde nikoho nepoznali. Mnohých mojich priateľov tento počin od ďalšieho blogovania odradil a s blogovaním natrvalo prestali. Tých ľudí by som mohol zaradiť do dvoch skupín.  V  jednej skupine boli tí,  ktorí sa ešte poriadne s blogovaním nezžili, nenašli sa v tom a  v tej druhej zase takí,  ktorí už mali pocit, že im to prerástlo cez hlavu a toto bola príležitosť s blogovaním skoncovať.

Ja som sa necítil zaradiť ani do jednej z tých skupín, preto som využil šancu jednoklikového sťahovania. Tak si tu teda teraz žijem, či vlastne len prežívam medzi tými, čo riešia existenciu duše, čo si myslia, že život ide naozaj podľa hviezd a s horoskopmi to myslia smrteľne  vážne, medzi tými, čo sa venujú svojej vlastnej osobe spôsobom, ktorý pripomína narcistické poruchy osobnosti, čo kopírujú cudzie texty a fotografie a zhromažďujú ich na blogoch pod ich menami, medzi blogmi s článkami plnými mystiky, kde na vás hľadia zo všetkých kútov raz anjeli, potom zase iní démoni. Keďže mi žiadne bosorky, šamani, anjeli a podobné ezoterické zjavenia nič nehovoria, ja im vôbec nerozumiem a ani nechcem rozumieť, nenašiel som si tu zatiaľ žiadneho naozajstného nového kamaráta. Takého, s ktorým by sme mali spoločné záujmy a záľuby. Možno si tento môj povzdych nejaký náhodný okoloidúci všimne a zistí, že veď to je práve on, koho hľadám.

Teraz  ti, môj milý náhodný čitateľ,  nezostáva nič iné, len aby si sa preklikal mojimi stránkami a zistil, či si tu našiel niečo, čo by nás dvoch spájalo.  A ja sa tu možno raz tiež prederiem prekážkami a nájdem si svoje miestečko podobne, ako potôčik na priloženej fotografii.

2 responses to “Ach!

  1. Katka 29. júna 2012 o 20:04

    Taky jsem sem něco napsala a není to tu. Tobě se komentáře ukazují až po schválení?

  2. Daniela 29. júna 2012 o 20:48

    Na schválenie ma tu čakal iba tento komentár, nič iné tu od Katky nie je. Mám to nastavené tak, že prvý komentár od nového človeka schvaľujem, ostatné sa už potom automaticky ukazujú. Je to opatrenie kvôli spamerom.

Pridaj komentár

