Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Už kvitne znova

Pýtate sa, že čo? No predsa levanduľa. Prekvapilo ma to, lebo veď to nie je tak dávno, čo som o nej písala na tomto blogu.  Či to iba mne sa zdá, že rok je nič, že to bolo iba prednedávnom? Presne 4. júna som písala o mojej levanduli, ktorú pestujem v kvetináči na lodžii. Tak, ako nekvitla vlani, nekvitne ani tento rok. Už ani veľmi neverím, že niekedy kvitnúť bude. Polovicu kvetináča som nedávno presadila von na záhon, asi pôjde za ňou aj tá druhá a ja sa budem tešiť na kvietky levandúľ, ktoré mi vyrástli túto jar zo semien.  Ale to bude najskôr o rok. Nevadí, veď ten čas tak rýchlo letí.

Spomienka na levanduľu, ktorá kvitla v rozáriu rakúskeho mesta Baden.

A tu sú fotografie, ktoré vznikli pred pár dňami  na Hodžovom námestí  v Bratislave.

4 responses to “Už kvitne znova

  1. Ota 8. júna 2012 o 15:14

    Levandule je mi milá rostlina. Když pominu užitečnost (je léčivá, je proti molům,…), tak mě vždy bude spojovat s Provence. Byl jsem tam dvakrát a tuto část Francie miluji. Symbolické jsou pro ni cikády a právě levandule. Levandulová pole jsme vídali cestou na koncerty. http://www.ckvalaska.cz/wp-content/uploads/2011/06/provance.jpg
    Došlo k tomu, že kdosi z francouzských přátel nás chtěl potěšit a přinesl nám na závěr do autobusu plnou tašku levandule. No, byla už trochu suchá, rozdrobila se k nelibosti řidičů všude a nakonec jsme autobus museli vymetat.

  2. Daniela 8. júna 2012 o 15:39

    Nádhera! To ti ale závidím, lebo ja som v jednom z mojich blogových príspevkov písala o tom, ako túžim ísť do Provensálska práve v čase, keď bude kvitnúť levanduľa. Mali ste tú cestu dobre načasovanú 🙂

  3. Naďa 10. júna 2012 o 12:56

    Krásné fotky a levandule nádherně kvete.

  4. Daniela 11. júna 2012 o 8:43

    Ďakujem za návštevu a ako to sledujem, ty si to s tým koncom tuším myslela vážne. Ešte šťastie, že ťa môžem čítať aj inde.

Pridaj komentár

