Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Dozreli jahody

Majú krásnu červenú farbu. Majú nádhernú vôňu. Majú fantastickú chuť. Chránia mozog, majú ochranný účinok na nervové bunky.  Vraj sa dá od nich aj schudnúť. Keď ich počas niekoľkých dní zjete jedno až dve kilá rozdelených do niekoľkých dávok, prečisťujú krv, obličky, črevo aj kĺby.  Rastú v našich zemepisných šírkach. Milujem ich. Chutia dospelým aj deťom. Jahody.

12 responses to “Dozreli jahody

  1. Daniela 31. mája 2012 o 9:25

    Jahody a všetko jahodové milujem a neviem sa ich prejesť. Tie fotky s decom ako keby si fotila u nás. Mám na skalke lesné jahody, už sa červenajú a včera ich vnučka zobkala. Ja, keďže som veľkou milovníčkou dobrej zmrliny, si robievam jahodovú dreň a tú večer pri telke mlsám:-)

  2. Daniela 31. mája 2012 o 9:30

    Aj ja ich mám rada, zatiaľ som jedla len také kúpenské z obchodu. Práve som včera večer nahovárala mojich synov, aby sme si išli naoberať do Vojky, no nezáujem 😦 Vidíš, aj tvoju vnučku by som tak odfotila 🙂 Toto je môj synovec.

  3. Daniela 31. mája 2012 o 9:45

    včera bolo v TV, že aj v Rajke sa dajú samozberom kúpiť krásne jahody.

  4. Milan 31. mája 2012 o 11:19

    Danielo, normálně jsem dostal chuť 🙂

  5. Ota 31. mája 2012 o 13:32

    Také mám rád jahody. Kdysi jsem byl u tety na Šumavě a každý den jsem na zahradě nasbíral dva pekáče jahod! Tolik jsem se už nikdy jahod nenajedl jako tehdy.

  6. Daniela 31. mája 2012 o 15:19

    Asi pred hodinou som sa o tom rozprávala s jednou známou, ktorá tam vraj kedysi na jahody bola, ale že tie jahody jej vôbec nechutili a nevoňali. V telke bola aj reportáž z nejakého miesta blízko Hlohovca a už z telky bolo jasné, ktoré jahody vyzerajú lepšie. Len neviem presne, kde pri Hlohovci sa tie jahody zbierajú.

  7. Daniela 31. mája 2012 o 15:20

    Ani sa nečudujem, veď vyzerajú tak dobre 🙂 Bola som okolo obeda v jednom veľkom obchode, no tie jahody z ich ponuky nevyzerali ani zďaleka takto lákavo.

  8. Daniela 31. mája 2012 o 15:25

    Ja som sa ešte jahôd nikdy do sýtosti nenajedla 😦 Preto by som raz rada išla na to pole, kde si sám oberáš a zaplatíš za to, koľko si naoberal.

  9. Jana Chmelová 1. júna 2012 o 22:47

    My sa opäť chystáme do dediny Návojovce pri Partizánskom. Voňavé, sladké jahody nám dozrievali pod rukami. Jahody – moje NAJ ovocie. Nič ho neprekoná!

  10. Daniela 1. júna 2012 o 23:05

    Dúfam, že sa tento rok konečne aj ja vyberiem na samozber.

  11. Jana Chmelová 1. júna 2012 o 23:37

    Pamätám sa, ako sme zbierali jahody na strednej škole… cca prvú hodinu sme zbierali do úst 🙂 až potom do košíkov. Vtedy som sa najedla jahôd naozaj do sýtosti. A aj tak som sa ich neprejedla. A ten samozber sa určite oplatí!

  12. Daniela 2. júna 2012 o 8:20

    No vidíš, nás počas štúdia na žiadne jahody nikdy neposlali 😦 Ale pripomenulal si mi naše školské brigády v emdéžetke, v mliekárňach a ten tretí rok si zatiaľ nespomínam. Vždy počas maturitného týždňa sme išli niekde pracovať.

Pridaj komentár

