Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Kvetinkové fantázie

Trošku som sa vyhrala s programom na úpravu fotografií. Taký obyčajný, neponúka toho veľa. Rada by som sa naučila pracovať v iných programoch, zo dva mám aj nainštalované v počítači, no samej sa mi do toho nechce a nemám nikoho, kto by ma s nimi naučil pracovať. Tak sa teda zatiaľ hrám len tam, kde to je pre mňa menej náročné.

2 responses to “Kvetinkové fantázie

  1. Le fille Ash 27. mája 2012 o 0:05

    Krásné květinky! Až mi voní přes tu obrazovku ke mně do pokojíku 😉

  2. Daniela 27. mája 2012 o 9:03

    Potešilo ma, že vôňa mojich kvetov sa zaniesla až tak ďaleko 🙂

Pridaj komentár

