Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Petržalské zákutia

Včera sme mali sviatočný deň a doprialo nám aj počasie. Bol krásny slnečný deň, kedy je hriechom nejsť niekde von do prírody. Ja som tak urobila tiež. Nešla som ďaleko,  moja popoludňajšia prechádzka merala necelých sedem kilometrov.  Povedali by ste to, keď si pozriete zopár fotografií, ktoré som počas nej urobila?

2 responses to “Petržalské zákutia

  1. elizabethin 13. mája 2012 o 9:55

    ja som byvala nejaky cas v petrzalke a mala som to tam velmi rada 🙂
    ake nadherne fotografie danka 🙂

  2. Daniela 13. mája 2012 o 13:31

    Ja tu bývam 33 rokov a som tu spokojná.

Pridaj komentár

