Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Od špenátovo-syrovej omáčky až k Pelíškam

Včera som pripravila k večeri špagety so špenátovo-syrovou omáčkou. Priznám sa, ani pre mňa to nie je jedlo, ktoré patrí medzi obľúbené, no niekedy som s fantáziou, čo uvariť, v koncoch. Zo 400 gramového balíčka špagiet, ktorý som uvarila celý, sa minulo len málo a zostala samozrejme aj omáčka. Dala som sa preto do googlenia, k  čomu  by som tú zostávajúcu omáčku mohla použiť. Jedným z jedál, ktoré som našla, boli aj noky. Ďalej som sa už hľadaniu jedla nevenovala, pretože s nokami sa mi  pripomenul film Pelíšky a samozrejme jedna z jeho známych scén, kde sú noky hlavnou témou dialógu.

Určite každý  film Pelíšky videl minimálne raz. Ja som ho videla niekoľkokrát a je to jeden z filmov, ktorý si hocikedy pozriem znovu. Tým, že som si pred chvíľou pustila zopár ukážok z filmu, urobila som si príjemnú náladu, hoci to, o čom pojednáva tento film, nie je až tak príjemné. Je to naša minulosť, sú to moje spomienky z detstva. Film, ktorý hovorí o smutnej  histórii podaný humorným spôsobom aj vďaka hercom, ktorí vo filme hrajú. Tak som si povedala, že Pelíšky pripomeniem aj vám.

A ešte zopár ďalších ukážok zo spomínaného filmu :

Pekný deň!

5 responses to “Od špenátovo-syrovej omáčky až k Pelíškam

  1. Jarka 13. apríla 2012 o 12:41

    😀 😀 Pelíšky máme doma na DVD a taky už jsem je viděla nesčíslněkrát a stejně jsem se nad dnešními ukázkami skvěle pobavila. Je to vynikající film. 😉

  2. Daniela 13. apríla 2012 o 12:58

    Aj my ho máme doma 🙂

  3. Hanka 17. apríla 2012 o 23:00

    Danielo, Pelíšky už jsem taky viděla několikrát, je to skvělý film, úplný herecký koncert. Skvěle zpracované téma se skvělými herci. Na DVD tenhle film nemám, ale nejspíš si ho koupím.

  4. Daniela 18. apríla 2012 o 8:49

    Naposledy som film videla v autobuse cestou do Benátok, takže to je len pred dvomi mesiacmi 🙂

  5. marciento 24. apríla 2012 o 20:23

    I greet and wish you all the best.

Pridaj komentár

