Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Zimná búrka

Hoci je dnes len 15. februára, vonku je bláznivé aprílové počasie. Po dlhom čase je deň, kedy teplota vystúpila nad nulu. Práve teraz sú dva stupne a svieti slnko. Len pred necelými dvomi hodinami to však bolo celkom ináč.

Od rána bola obloha zatiahnutá, ale potom sa na chvíľu zjavilo slnko. Ozaj len na minútu, či dve. V tom nastala tma a počula som zvonku nejaké dunenie. Až po chvíli mi došlo, že to dunenie je hrmenie. Išla som sa pozrieť z balkóna, ako to vyzerá vonku a v tej chvíli, ako som vyšla, osvietil okolie veľký blesk. A za ním znovu rachot. Spustilo sa sneženie, začal fučať vietor. Chvíľu mi trvalo, kým som si uvedomila, že by som to mohla skúsiť natočiť na môj malý kompakt Nikon. Keďže to nezvyknem robiť, video nemá valnú kvalitu. Ale je z neho vidieť aj počuť, akí čerti sa tu dnes cez obed ženili.

P.S:

Ani som nevedela, do akej kategórie to mám zaradiť.

7 responses to “Zimná búrka

  1. Jarka 15. februára 2012 o 14:14

    Zimní bouřku s hromy a blesky, jsem snad ještě nezažila! Jinak je to u nás podobné, vítr jako hrom, chvíli bílá tma a pak zase modrá obloha a sluníčko. Sníh ale taje máme +3,7°C.

  2. Daniela 15. februára 2012 o 14:25

    U nás je taká zimná búrka v posledných rokoch určite každú zimu aspoň raz.

  3. Dani 15. februára 2012 o 15:22

    Aj tu hrmi kazdy den. A pada studeny dazd ….

  4. Daniela 15. februára 2012 o 17:02

    Práve pozerám správy v televízii, kde ukazujú, že na celom Slovensku bolo také zlé počasie. Už chcem jar!

  5. Le fille Ash 15. februára 2012 o 19:58

    To jsou tedy věci” Bouřka? A v zimě? zajímavé… jinak, závidím tu pěknou teplotu! U nás je stále ještě pod nulou. A to dosti viditelně….

  6. Daniela 15. februára 2012 o 21:15

    Verú sa dejú veci 🙂 Hlásim, že ešte aj teraz je jeden stupeň nad nulou, no fúka príšerný vietor. A možno aj sneží, no to sa mi nechce ísť pozrieť von oknom 🙂

  7. Le fille Ash 15. februára 2012 o 23:09

    Nedivím se, ani já se z okna raději moc nekoukám! 😀 🙂

Pridaj komentár

