Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Nechýba vám to v špajzi?

V nedeľu som sa bola prejsť v neďalekom lužnom lesíku, ktorý nesie názov HRABINY.  V článku, na ktorý tu odkazujem, píšem, že si mnohí ľudia urobili z tohto lesíka smetisko. Nezvyknem fotky neporiadku, ktorý nás stále viac obkolesuje, dávať na moje blogy. Tentoraz som ale urobila výnimku. Možno niekto spozná  na mojich fotografiách veci, ktoré boli ešte nedávno v jeho špajzi. Myslím si totiž, že domáce zaváraniny vyhodil do lesa asi niektorý zo študentov, ktorý býva v neďalekom vysokoškolskom internáte. Takže už to nie je len miesto, kde si mladí chodia dať svoju dávku, ale aj miestom, kde vyhodia veci, ktoré im starostlivá mama nabalila do cestovných tašiek, aby v Bratislave neumreli hladom.

Keďže sama viem, koľko námahy a surovín bolo použitých pri výrobe takého množstva zaváranín, je mi to veľmi ľúto, že si niekto neváži ani prácu, ani potraviny, ktoré sa skrývajú v týchto zamrznutých pohároch. Odmysliac si už to, kam tieto výrobky vyhodil. Ľudia, spamätajte sa !

2 responses to “Nechýba vám to v špajzi?

  1. annapos 15. februára 2012 o 11:59

    Nejen lítost, ale i zlost, je to hřích, a člověk co to udělá by si zasloužil trochu hladu, je tolik lidí, kteří by ocenili toto jídlo a ten kdo to takhle vyhodil měl možnost udělat dobrý skutek a neudělal, to je trestuhodné. také jsem takto zásobovala našeho studenta, a myslela jak je vděčný, nežli jsem zjistila, že není, a přestala to dělat, oni si raději dojdou do různých mekáčů a utratí peníze horko těžko rodinou našetřené.

  2. Daniela 15. februára 2012 o 13:11

    Anna, súhlasím s tebou do bodky. Je to tak, ako píšeš. Rozmýšľala som dlho nad tým, koho to mohla byť robota. No dospela som len k tomu, čo som napísala. Ten internát je totiž hneď v susedstve. Možno ešte v škole nepreberali ekonomiku domácnosti 😦

Pridaj komentár

