Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Veľmi sa mi páči váš blog… ale naozaj

Som si vedomá toho, že s názorom, ktorý tu teraz vyslovím, zostanem osamotená. Na blogovej scéne totiž znovu vypukla davová psychóza, ktorej sa nemienim zúčastňovať. O čo ide? O oceňovanie blogov. Ty  mne, ja tebe a on zase ďalším. Aký to má význam? 

 

Už viackrát som sa vyjadrila, že ocenenie blogu vyjadrujem tak, že na ten konkrétny blog chodievam a že tam napíšem k článku, prípadne k  fotografiám komentár. Napíšem, keď ma to zaujme, odídem bez stopy v prípade, keď ma téma nezaujala. Pritom to môžu byť u toho istého blogera na tom istom blogu články, pri ktorých chcem nechať svoj názor, prípadne len pozdrav a na druhej strane sú u toho istého blogera príspevky, ku ktorým sa nedokážem donútiť, aby som tam nechala pár slov. Keď raz niekto napríklad vyrába gýče a píše o nich, naozaj sa neviem pretvarovať a napísať nejaké slovo, radšej odtiaľ rýchlo utekám preč.  Ak sa mi nejaký blog páči, som ochotná o ňom napísať, prelinkovať ho. Ale načo je dobré to davové oceňovanie?

 

Nedávno som môj názor na tento spôsob spamovania už vyjadrila na jednom blogu. To isté by som chcela napísať aj tu. Prirovnávam to k reťazovým mailom, ktoré niektorí s radosťou šíria po internete a z ktorých ma ide trafiť. Už som vysvetľovala iksypsilonom ľudí, že ja si takéto maily neprosím, že ich ďalej nebudem posielať a ani ja nie som na ne zvedavá. Ak si chcem na nejakú tému niečo pozrieť – či sú to články alebo fotografie, dokážem si vyhľadať veci aj sama.

 

Preto som na môj blog  Mimi a jej svet na blogspote dala prosbu, aby mi nikto žiadne ocenenia neposielal. Ak sa mu môj blog páči, nech ho chodí čítať a nech sa prípadne aj zapojí do komentovania. Zo skúsenosti viem, že mnohí na môj blog pravidelne chodia a nikdy tu po sebe nenechali ani slovko. Veľakrát, len čo mi vybehne nový článok, okamžite sa mi niekto unúva na návštevu, no komentár tu nikdy nezanechá. Tomu rozumiem tak, že môj blog sa mu automaticky načítava a chodí sem len preto, že nevie, ako ináč zabiť svoj nudný čas. No čo s takými? Dôkazom podobného správania je napríklad aj štatistika, ktorú robí blogger na našich blogoch. Na môj blog chodí najviac ľudí z google a na druhom mieste je to jeden konkrétny blog, ktorý ja pravidelne navštevujem a občas tam zanechám komentár. No ešte sa nestalo, že by aspoň raz  z tých 13 248 návštev k dnešnému dňu, ktoré prišli z uvedeného blogu,  napísal niekto komentár. Aj to je na zamyslenie.

 

Moje prvé a jediné ocenenie ma vlastne zaskočilo. Tento názor som mala už aj vtedy, no nečakala som, že by mi raz niekto ocenenie poslal. Slušnosť mi nedala odmietnuť ho, ale hneď vtedy som dala na môj blog prosbu, že si ďalšie ocenenia neželám. Priznám sa, ani to prvé ocenenie som ďalej neposlala. Bude ma niekto nasledovať?

 

Teraz by som mala navštíviť množstvo blogov a nechať tam odkaz: Zastav sa u mňa, máš tam prekvapenie 🙂

7 responses to “Veľmi sa mi páči váš blog… ale naozaj

  1. annapos 26. januára 2012 o 16:18

    Všimla jsem si letmo, že něco takového je na blogu, nechodím nikam písnout, nějakou tu bezduchou frázi, myslím si že lidé kteří ke mě příjdou a já k nim jsou nebo budou mými přáteli, i když jsem někde četla, že je to nesmysl, že na blogu opravdoví přátelé nejsou, já stále věřím že ano, že jsou a bude jich stále víc, jen je třeba si uvědomit koho chci a koho nechci mít za přítele a čas vše vyřeší, statističťí nevydrží.

  2. annapos 26. januára 2012 o 16:22

    Na Mimi, zase nechce přijmout můj komentář.

  3. Naďa 26. januára 2012 o 18:30

    Mám podobný pocit jako ty, ale když jim to dělá radost, tak jim to nebudu kazit.

  4. Daniela 26. januára 2012 o 20:39

    Ja som si to nevšimla len letmo, ale stretla som sa s tým skoro na polovičke blogov, ktoré sa mi načítavajú. Očakávala som to, pretože táto vlna prebiehala prednedávnom na blogoch, ktoré sú písané v nemčine… Skúšala si písať komentár na Mimi aj ako anonym? Písala som ti, že tak to tam ide. Asi sa nemajú v láske s WordPressom, tak im znemožnili písať komentáre. Ale to je blbosť, iba srandujem. Chodievam na jeden grécko-rumunský blog blogspotu a tam som si všimla, že tam má aj komentáre z WordPressu. Naozaj netuším, kde je u nás problém.

  5. Daniela 26. januára 2012 o 20:50

    No asi tak…. ibaže mi to príde zábava pre inú vekovú skupinu. Dnes som si kvôli tomu klikla na Kankan.sk (u vás je to Zaria.cz) a bola som prekvapená, že tam som medzi blogmi tých mladých slečien nenašla ani jeden, kde by na mňa kričalo nejaké ocenenie. A tam som to práveže očakávala.

  6. Mihaela C.P. 29. januára 2012 o 19:11

    Google nu mi-a tradus suficient de bine ca sa inteleg ce te supara. 🙂
    Blogul este un loc in care sa impartasesti bucurii, nu sa te superi, cred eu.

  7. Daniela 30. januára 2012 o 12:40

    I’m not angry, but I do not like to spread the award blogs.

Pridaj komentár

