Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Nadchlo ma to

Možno si po prečítaní nadpisu pomyslíte, že ma niečo nadchlo natoľko, že aj ja sa tomu budem venovať. Verte mi, rada by som sa, ale ja nemám na také nádherné tvorenie vlohy. Občas preto aspoň nakúkam na blogy, ktoré sa venujú vlastnej tvorivosti a len v duchu závidím tým ženám ich šikovné ruky a tvorivú myseľ. 

Tak to bolo aj dnes, keď som klikla na posledný článok blogu Nekonečný příběh, ktorého mottom je tento výrok: “V životě nemůžeme dělat velké věci. Můžeme dělat jen malé věci s velkou láskou.”  Nepoznám majiteľku blogu, neviem, či nerobí aj veľké veci, ale tými malými napĺňa ten výrok na sto percent. Jej ručne šité bábiky ma nadchli natoľko, že vám o nich musím tiež napísať.

No nie sú úžasné?

Zamilovala som sa do nich na prvý pohľad. Majiteľka blogu ich vytvorila sama.  Úplne celé. Od ušitia telíčka cez ich oblečenie až po konečnú úpravu hlavy. Rada by si predajom týchto bábik privyrobila, preto ich ponúka na stránke  FLER. CZ. Mrknite sa tam, možno aj vám padne niektorá z bábik do oka, hoci mne by bolo na mieste ich autorky za nimi ľúto.

 

 

9 responses to “Nadchlo ma to

  1. Naďa 20. januára 2012 o 18:35

    Vůbec bych nevěděla, kterou si vybrat, všechny jsou nídherné a moc milé.

  2. Naďa 20. januára 2012 o 18:35

    oprava: nádherné

  3. Daniela 20. januára 2012 o 19:30

    Sú krásne a obdivujem, že to niekto dokáže.

  4. Danah 20. januára 2012 o 20:43

    Danielko, děkuji Ti za reklamu, je to od Tebe moc milé!
    A mám zase kde pobývat, máš krásný písemný projev a já tu slovenčinu mám taaak ráda.
    Zatím jsem přečetla jen ten článek o Marice a plně s Tebou se vším, cos napsala, souhlasím.
    Ještě písnu tam.

  5. Daniela 20. januára 2012 o 22:12

    Rada som to urobila. Chcela som, nech tie krásne bábiky vidí čo najviac ľudí a možno sa medzi nimi nájdu aj takí, ktorí si budú chcieť niektorú kúpiť. Ale trvám na tom, čo som napísala. Mne by bolo za nimi ľúto.

  6. Le fille Ash 21. januára 2012 o 14:07

    Ty panenky jsou opravdu úžasné! Roztomilé. Jen je vzít a začít si hrát 😉 Nemám slov…

  7. Mihaela C.P. 22. januára 2012 o 22:21

    Ce frumoase papusi! Simple , moi ,usoare , bune si de decor si ca pernite :).

  8. annapos 25. januára 2012 o 17:13

    Jsou moc hezké a jistě to dá mnoho práce, jako přivýdělek je to zajímavý nápad, kdysi se něco podobného dělalo v rámci nějaké charity, nebo pomoci.

Pridaj komentár

