Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Marika, som sklamaná

Určite nielen ja, ale aj ďalší fanúšikovia, ktorí sa nádejali, že prídeš do programu Slovenskej televízie Legendy popu. Nevidela som všetky epizódy tejto zábavnej relácie, ale v tých, ktoré som videla, bol vždy prítomný aj spevák, či speváčka, ktorému bol večer venovaný. Toto bola pre Teba príležitosť, kedy si sa mohla vrátiť  na televíznu obrazovku, aby si potešila svojich poslucháčov.  Je  škoda, že si tú príležitosť nevyužila, ale na druhej strane Ťa  chápem. Ty sama vieš, či prišiel už ten čas. Svojou prítomnosťou v štúdiu by si bola potešila nielen poslucháčov, ale v neposlednej miere aj autorov tvojich piesní,  textárov a skladateľov.

Mám síce doma všetky tvoje vydané albumy, ale len niektoré na CD. Tie čierne vinylky si už nemám na čom púšťať. Oprašujem ich aj s inými platňami doma v obývačke a pri tej príležitosti oprašujem aj spomienky na to, ako som pri tvojich pesničkách tancovala, spievala, skákala. To, čo sa na ktorú hodilo. Spomínam na svoju mladosť. A niekedy si spomeniem aj na to, ako sme sa v jednu zimnú noc na pár minút stretli pri jednom stole v istom bratislavskom bare na vtedajšej Markušovej ulici, kde sa chodilo v noci okrem iného aj na fazuľovú polievku. Osobným stretnutím s tebou sa nemôže pochváliť asi ani jedna z tých speváčok, ktoré dnes spievali tvoje piesne. No a keď sme už pri tom ich speve. Marika Gombitová je len jedna.

Odpusť, nesúď ma, ale toto som ti musela napísať. Viem, mali sme plné čiapky snov, nie všetky sa nám podarilo dosnívať, práve naopak,  musíme niesť kríže, ktoré sú niekedy naozaj ťažké. No nepáľme si sami mosty, spomeňme si na tie tri slová – nie si sám. Želám Ti veľa zdravia a pokoja!

P.S.

Dovolila som si tykať, lebo si o dva týždne odo mňa mladšia 🙂

6 responses to “Marika, som sklamaná

  1. Amelie 16. januára 2012 o 1:37

    tuhle písničku mám moc ráda.

  2. Daniela 16. januára 2012 o 10:57

    Aj mne sa tá pieseň páči od prvej chvíle, kedy som ju počula spievať Mariku prvý raz. Bolo to na Bratislavskej lýre v roku 1979. Má úžasný text, ktorý napísal Kamil Peteraj, má peknú melódiu, ktorá je od Janka Lehotského. No a Marika tomu dodala grády. Táto pieseň sa stala na Slovensku hitom storočia.

  3. annapos 16. januára 2012 o 20:40

    Mám ji také moc ráda, nevím ze které doby je video, ale pokud je nové, jsem moc ráda že zpívá a držím jí palce.

  4. Daniela 17. januára 2012 o 9:05

    Video je z roku 2002, čo bolo jej posledné verejné vystúpenie. Odvtedy sa prestala na verejnosti ukazovať. Ja už ani neverím tomu, že ona chce ešte niekedy spievať.

  5. Danah 20. januára 2012 o 20:46

    Též lituji, že se Marika stáhla do ústraní, má překrásný hlas a její písničky měly vždy co říct.
    A samozřejmě je v tom i kousek nostalgie a vzpomínek na mládí.

  6. peťo z Tramtárii 7. februára 2012 o 5:08

    Marika je bola a bude už tou jedničkou u nás v popmiuzik.
    Tie tvoje riadky Danielo sú dobré napísané a aj ja mám doma všetko na LP čo sa dalo zohnať ale s tým rozdieľom,že si tie platne mám na čom púšťať a občas ich oprášim tym,že ich vytiahnem z toho obalu a položím na disk gramofónu.To stretnutie s Marikou muselo byť veľmi dávno a určite bolo nezabudnuteľné.Mám so stretnutím s Marikou viac skúsenosti ale to prvé a najkrašie stejne bolo tu u nás v meste v šatni kulturného domu pred jej koncertom Adresa ja,adresa ty….

    Ďakujem za tento príspevok v tvojom Zrkadlení Danielo.

    Pieseň čo si vybrala z toho množstva je jedna z tych najvaic hraných a prespievaných,ale ako píšeš,Marika je len jedna!!!!

Pridaj komentár

