Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Predsa jedno novoročné predsavzatie

Dala som sa do upratovania. Pýtate sa, čo som robila pred Vianocami? Predsa upratané som mala mať už vtedy. Nie, nejedná sa o upratovanie bytu, ale e-mailovej pošty. Mám  skoro plnú schránku, tak bolo treba veľa vecí vyhodiť.  Neviem, prečo to nerobím hneď.  Dávam si ponovoročný záväzok, že tak začnem robiť a že tento rok budem brať veci viac s humorom. A tu je hneď dôkaz toho, že to myslím vážne.  V emailovej schránke budem upratovať priebežne, ale ináč sa začnem riadiť týmito zásadami dobrej gazdinky:

***

1. Okná umývam málokedy, pretože milujem vtáky a rozhodne nechcem, aby si zbytočne rozbíjali hubu.

2. Podlahu nevoskujem, pretože myslím na bezpečnosť svojich hostí.

3. Hmyz mi nevadí. Každý chrobák má meno a súhlasí so všetkým, čo poviem.

4. Jarné upratovanie nerobím. Mám rada všetky ročné obdobia a nechcem, aby tie ostatné žiarlili.

5. Neplejem záhradu, pretože nechcem mariť božie úsilie.

6. Nevarím moc chutné jedlá, pretože nechcem vystresovať svojich hostí tým, čo majú uvariť oni, ak ja prídem k nim.

7. Nevyhadzujem staré veci. Manžel aj tak nemôže nič nájsť, načo ho pliesť ešte viac.

8. Nežehlím. Rozhodla som sa veriť ceduľkám “nekrčivé”.

9. Nestresujem sa ničím. Kto to robí, umrie mladý. A ja chcem vydržať čo najdlhšie.

A pamätaj! uprataný dom je znakom toho, že máš priveľa voľného času!

Jednu vec by som predsa len mala viac udržiavať a umývať. Je to môj priateľ bicykel 🙂

Verím, že nie je už nikto, kto by tento humorný text nepoznal, no i tak som ho sem dala, lebo humoru nie je nikdy dosť 🙂

11 responses to “Predsa jedno novoročné predsavzatie

  1. Naďa 7. januára 2012 o 10:58

    Hezké 🙂 🙂 🙂

  2. Daniela 7. januára 2012 o 14:32

    U vás v Čechách sa nešíria internetom takéto zásady dobrej gazdinky?

  3. Amelie 7. januára 2012 o 21:13

    To je náádhera, to si musím pamatovat. 🙂

  4. annapos 7. januára 2012 o 23:48

    Stojí za vytisknutí, zarámování, pověšení na viditelném místě.
    Zdá se, že u nás v Česku se vůbec všechno dělá nějak méně a méně, psát si , se nikomu moc nechce, mluvení přes vebku ??? To snad úplně zaniklo, mimo to že se občas ozve několik Amerických, Portugalských, jedna Italka, tak bych to mohla klidně zahodit, lidé raději zaplatí třítisícový paušál a volají si mobilem za draho, nežli by se jeden druhému podívali do očí zadarmo. Zdravím Danielko a přejí dobrou noc.

  5. Daniela 8. januára 2012 o 10:01

    Ja mám pár blízkych kontaktov, s ktorým sa bavím na skype, ale radšej bez kamery. Nerobí mi dobre, keď sa tam aj ja vidím 🙂 A má to ešte jeden zádrheľ. Sme doma tri počítače a ak sme všetci zapojení naraz, čo je skoro stále, tak tá kamera robí problémy tým ostatným. Vraj vypadávajú zo siete. Tak mám aspoň dobrú výhovorku, prečo s kamerou nie 🙂 Prajem peknú nedeľu!

  6. Daniela 8. januára 2012 o 10:03

    Škoda, že som o tom nevedela pred niekoľkými rokmi 🙂 Teraz som už v mnohých veciach poľavila.

  7. Le fille Ash 8. januára 2012 o 17:54

    Tak to je pěkné… ale asi jsem Ostuda, když řeknu, že ten text čtu poprvé. Ale všechno je jednou poprvé, nebo ne? Každopádně děkuji moc! Rozhodně jsem ráda, že jsem si ho přečíst mohla! Pobavila jsem 🙂

  8. Daniela 8. januára 2012 o 19:16

    U teba je to ospravedlniteľné, lebo si ešte mláďa 🙂

  9. Hanka 10. januára 2012 o 19:44

    Mimi, to je naprosto perfektní, tím se budu řídit! 😉
    Můj táta vždycky říkal, že uklízet není potřeba, protože pořádek se má udržovat a ne dělat. Vzhledem k tomu, že jsem celá po něm, dělám to taky tak! 😉 Žádné gruntování, žádná dřina, žádný stres, ale pořádek doma je. Dobrý, ne?! 😉
    Není to tak docela pravda, ale zní to celkem dobře. 🙂
    Posílám pozdrav! Hanka

  10. Hanka 10. januára 2012 o 19:46

    Přídavek: e-mailovou poštu “uklízím” průběžně, v té mám čisto! 😉

  11. annapos 9. februára 2012 o 17:14

    Já si zase některou poštu schovávám roky, jen ji komprimuji, a časem se mě velice dobře osvěží paměť, když na některé lidi zapomenu a oni se po dlouhé době ozvou.

Pridaj komentár

