Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Rok 2011 v prehľade od WordPress

Len sto minút uplynulo z dnešného dňa a  vlastne aj z roku 2012, keď do mojej mailovej schránky prišiel mail, ktorého odosielateľom bol WordPress.com. Tento prehľad od WordPressu mi prišiel už druhý raz.

Chcela by som sa poďakovať všetkým tým, ktorí môj blog minulý rok navštevovali, prípadne aj komentovali. Aj keď na Zrkadlenie neprispievam tak často, bolo vás dosť, ktorí ste si ma našli hlavne prostredníctvom vyhľadávača, ale aj takých, ktorí ste prišli z iných mojich blogov. Vtipne je to napísané nižšie v spomínanom sumári. Bolo vás za minulý rok toľko, že by ste  vypredali tri predstavenia v  koncertnej sále  Opery v Sydney .

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 8 600 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Kliknete sem na kompletný prehľad

Pridaj komentár

