Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

P. F. 2012

6 responses to “P. F. 2012

  1. Naďa 30. decembra 2011 o 13:16

    Krásné péefko, přeji ti to co přeješ ty nám i sobě, aby se vyplnilo.

  2. Daniela 30. decembra 2011 o 14:09

    Ďakujem veľmi pekne.

  3. annapos 5. januára 2012 o 18:26

    V Česku se nikdo jak vy hezky říkáte, neunůval. Makáme pro ně neúnavně a bezplatně, někteří dokonce dávají na své stránky reklamu, aniž by za to požadovali finanční úhradu, možná z naivity, možná, že jim to dělá radost. tedy považuji to gesto za patřičné a slušelo by se aby to dělali jmenovitě a každému osobně, neb jsme velice levní tvůrci. Zdravím Danielko

  4. Daniela 5. januára 2012 o 19:12

    Ďakujem za komentár, Anna. Predpokladám, že si ho písala k tomu ročnému sumáru od WordPress. Tá správa mi prišla v angličtine, takže by nemalo záležať na tom, kto je autorom blogu – či ja Slovenka alebo ty Češka. Podľa mňa to malo prísť aj tebe. Záleží však asi od toho, kedy si začala blogovať, pretože mne to pred rokom tiež neprišlo. Prišlo mi to sem na Zrkadlenie a aj Na krásnom modrom Dunaji, ale neprišlo mi to ani na blog Cykloreminiscencie, kde som počas roka prispievala len veľmi málo.

  5. Amelie 7. januára 2012 o 21:16

    Krásné PF-ko. přeji nám všem hodně zdraví, štěstí a lásky a hlavně málo bolestí – fyzických i psychických.

  6. Daniela 8. januára 2012 o 10:14

    Marci, už nemám prehľad, komu som a komu ešte nezaželala všetko najlepšie v novom roku. Ak som na teba zabudla,(ale nemyslím si to), tak aj tebe želám hlavne zdravie a veľa pevných nervov. Dúfam, že si si nastavila odpovede na tvoje komentáre. Ja tak niekedy robím, niekedy to zabudnem urobiť.

Pridaj komentár

