Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Vianoce 2011

Už len jeden deň 

nás delí 

od zajtrajšej štedrej večere

a od vianočných sviatkov. 

Želám Vám 

radostné a pokojné

prežitie tohoročných Vianoc!

5 responses to “Vianoce 2011

  1. Amelie 23. decembra 2011 o 18:08

    Přeji ti nádherné a klidné vánoční svátky.

  2. Hanka 23. decembra 2011 o 22:11

    Danielo, přeji ti krásné vánoční svátky prožité ve zdraví a pohodě. Hanka

  3. Daniela 24. decembra 2011 o 6:38

    Amelie + Hanka: Ďakujem veľmi pekne!

  4. Le fille Ash 29. decembra 2011 o 23:58

    Aj, aj!! S křížkem po funuse, a to celkem dost, že? Nu, omlouvám se a snad nebude vadit, když až teď popřeji krásný zbytek starého roku a co nejlepší vstup do toho nového! A co v něm? V tom novém potom mnoho zdraví, štěstí, lásky a spokojenosti… také splněných přání a úspěchů a vůbec mnoho všeho dobrého, co obvykle se přává 😉

  5. Daniela 30. decembra 2011 o 10:10

    Nič sa nedeje, ani ja som nemala pred sviatkami čas, aby som obišla všetky blogy. Preto to človek rieši takýmto spoločným pozdravom. Aj ten novoročný som práve teraz vyriešila rovnako 🙂 Ďakujem ti!

Pridaj komentár

