Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Na Devíne

Treskúca zima, množstvo ľudí, po Dunaji plávajú ľadové kryhy. Uprostred rieky je ukotvená  loď a z nej počuť hudbu a chvíľami aj slová.  To bol 10. december 1989. Spomenula som si na tento deň práve pred pár dňami, keď som sa vybrala na prechádzku na Devín. Vtedy, pred 22. rokmi, to bola akcia pri príležitosti Medzinárodného dňa ľudských práv. Tentoraz  bolo 13. decembra, nebola treskúca zima, ale bol krásny slnečný deň. Bola som tam v tom čase dosť ojedinelým človekom, po rieke preplávalo niekoľko lodí a pri ústí Moravy do Dunaja stál rybár s udicou.

Ďalšie fotografie z tohto dňa sú aj na mojom ďalšom blogu Mimi a jej svet.

Nezabudnite navštíviť aj môj blog o Bratislave – Na krásnom modrom Dunaji.

Pridaj komentár

