Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Potulky svetom

Za posledné dva roky som musela upustiť od mojej obľúbenej činnosti. Cestovanie sa dostalo na vedľajšiu koľaj.  Čaká na obdobie, kedy sa moja situácia zmení a kedy sa zase vyberiem do sveta. Ale kým sa tak stane, spomínam aspoň na tie cesty, ktoré som zrealizovala v posledných rokoch.

Na môj blog o cestovaní, ktorý nesie názov Potulky svetom, som zatiaľ uverejnila fotospomienky na cestu do Londýna, Chorvátska, Turecka či na Cyprus. Ďalšie budú postupne pribúdať. Takže ak si niekto rád pozrie fotografie z rôznych krajín, kliknite na Potulky svetom.

3 responses to “Potulky svetom

  1. Le fille Ash 11. septembra 2011 o 18:46

    Podívám se na fotky! A velmi ráda… 😉 Ráda poznávám nové kouty světa alespoň z fotografií!

  2. annapos 1. novembra 2011 o 18:32

    Dobrý večer, děkuji vám za návštěvu na mém blogu, setkávám se s vámi zřejmě v komentářích, na různých blozích, ale nejsem si jistá, nejsem každodenní dopisovatel, ale po letmé prohlídce vašich stránek, shlédnout všechny bude náročné na čas, ale časem se podívám, mohu konstatovat, že se mě u vás velice líbí.

  3. Daniela 1. novembra 2011 o 20:21

    Aj ja ďakujem za návštevu a budem rada, keď nebude posledná 🙂

Pridaj komentár

