Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Kde nakupujete knihy?

Dávno som sa tu nevenovala téme knihy. Uvedomila som si to vo chvíli, keď som sa nedávno vybrala na pochôdzku za vežami a vežičkami nášho mesta a prechádzala som jednou pasážou, kde ešte nedávno bola predajňa kníh. Bola to jedna z predajní, kam som chodila nenápadne zisťovať, či už sú v predaji a ako sa predávajú knihy mojej sestry. Priestory tohto kníhkupectva dnes zívajú prázdnotou. Kniha sa v dnešných časoch predáva ťažko. Keďže je čas dovoleniek, čas, kedy človek častejšie siaha za knihou, chcela by som vám pripomenúť články, ktorými som vás oboznámila s románmi mojej sestry.

O poslednom románe mojej sestry Sviňa život som písala v článku začiatkom októbra minulého roku. Vlastne aj s blogovaním som  začala kvôli tomu, aby som trošku spropagovala  prvú knihu Jany Chmelovej s názvom Vždy sa vráť,  ktorá vyšla koncom roku 2008 a o rok neskôr znovu jej druhý román Láska, hriechy a nádeje.

Ja sama som si ani jednu z kníh mojej sestry nekupovala v kamennom kníhkupectve, musím sa priznať, že ani prostredníctvom zásielkového predaja. Hoci som členkou jedného knižného klubu, tam som prestala kupovať z osobného dôvodu. O tom dôvode vie iba moja sestra. Všetky knihy mám priamo z vydavateľstva, pretože vydavateľ umožnil kúpiť sestre knihy za výhodnejšie ceny.

Ak sa budete aj vy rozhodovať pre niektorú  z uvedených kníh, hľadajte ich aj na stránkach www.gorila.sk. Nakupovanie tam je veľmi jednoduché, nákupom pomôžete nevyliečiteľne chorým deťom, v prípade väčšej objednávky  neplatíte poštovné,  Bratislavčania si môžu knihy vyzdvihnúť osobne a v neposlednom rade, cena kníh je tam o dosť nižšia ako inde. A ešte jeden bonus. Na stránke objavíte blog, kde píšu známi a zaujímaví ľudia. Chodievam tam tiež nakupovať. Viem o všetkých novinkách, pretože mi chodia do mailu  a ich blog zdieľam aj na facebooku.

Želám vám, aby ste sa rozhodli správne a pri vybratej knihe vám prajem príjemne prežité chvíle.
5 responses to “Kde nakupujete knihy?

  1. Hanka 12. augusta 2011 o 17:51

    Mám spolužáka knihkupce, takže nakupuji knihy od něho. Vždycky dostanu e-mailem avizo, že pro mě něco má. Knihy dnes nakupuje málo lidí, proto je problém knihkupectví udržet. Spolužák už se třikrát stěhoval, protože nebyl schopný zaplatit nájem.
    Taky jsem bývala členkou jednoho knižního klubu a členství jsem ukončila rovněž z osobních důvodů, ale bylo to hodně problematické.
    Za totality jsem nakupovala knihy ve velkém, a jelikož u nás nic moc nevycházelo, mám z té doby většinu knih ve slovenštině. Na stránky, o kterých píšeš, se musím podívat.
    Mimi, posílám pozdrav a přeji ti krásný víkend. Hanka

  2. Daniela 12. augusta 2011 o 19:32

    Hanka, ďakujem za pekný komentár. Je ťažká doba nielen na predaj kníh, ale aj iných tovarov a služieb. Ja sama by som ti o tom vedela rozprávať…
    Aj my sme za minulého režimu nakupovali veľa kníh, no jednej veci, ktorú si napísala, som sa musela zasmiať. My sme si tu zase mysleli, že na Slovensku nevychádzajú také knihy, aké vychádzali v Čechách, preto sme kupovali dosť českých kníh. Zaujímavý pohľad, nie? 🙂

  3. Hanka 12. augusta 2011 o 22:24

    Opravdu zajímavé! 😉 Ostatní už jsme si “řekly” e-mailem.
    Měj se krásně a dobrou noc. 🙂 Hanka

  4. Le fille Ash 2. septembra 2011 o 19:09

    Knihy jsou, bohužel, v dnešní domě velice drahé… Já proto využívím (když už po nějaké knize sáhnout chci) naši domácí knihovnu, která je hodně obsáhlá. Při nejhorším je tu ještě městská knihovna, která také skýtá mnohé možnosti! 🙂

  5. Daniela 2. septembra 2011 o 21:54

    Ja si ešte občas nejakú knihu kúpim, ale je to podstatne menej, ako kedysi. Už ich ani nemám kam dávať. Súhlasím s tým, že sú veľmi drahé. Požičiavanie kníh v knižnici zatiaľ nevyužívam, ale raz možno príde aj na to.

Pridaj komentár

