Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Kto mi to prezradí?

Aj tu hľadám niekoho, kto pozná túto rastlinu s omamne voňajúcim ružovým kvetom. Viac je na mojom blogu Mimi a jej svet.

7. júla sa mi podarilo nájsť názov rastliny na českej stránke Květena ČR. Takže jej názov je GLEJOVKA AMERICKÁ.

4 responses to “Kto mi to prezradí?

  1. Hanka 2. júla 2011 o 19:33

    Mimi, je mi to moc líto, ale tuhle květinu neznám a nenašla jsem ji ani v chytrých knížkách. Zkusím ještě zapátrat, ale bude to trvat delší dobu, nemám teď moc času. Hanka

  2. Daniela 2. júla 2011 o 19:49

    Hanka, ďakujem za snahu, ale netráp sa už tým, možno sa náhodou niekto objaví, kto to bude poznať. Na teba som sa obrátila preto, že ty vieš vždy všetko pomenovať 🙂

  3. Hanka 7. júla 2011 o 10:53

    Mimi, tak tuhle kytku bych u nás asi těžko našla, není původní a vyskytuje se nejspíš dost vzácně. Aspoň jsem, díky tobě, o něco chytřejší. Jsem ráda, že se ti ji podařilo objevit, určitě jsi kvůli tomu nemohla ani pořádně spát! 😉 Hanka
    P.S. Zdaleka neumím všechno pojmenovat, taky musím pořád pátrat, ale je to bezva zábava a zároveň se i vzdělávám. Chyba ale je, že se mi toho moc neudrží v hlavě!!! 😉 🙂

  4. Daniela 7. júla 2011 o 14:22

    Áále kdeže! To nie sú veci, kvôli ktorým by som nemohla spávať 🙂 Keď občas neviem spať, mám na to iné dôvody. No som rada, že sa mi názov podarilo nájsť a na tej stránke Květena ČR som to nehľadala ani dve minúty. Možno ešte menej. Len som si prečítala rozdelenie rastlín a tipla som si a klikla som na skupinu Invazní rostliny. Ani netuším, prečo som ako na prvú klikla tam. A hneď na prvej strane som ju našla 🙂 Tú stránku som si hneď zaradila medzi obľúbené. Určite sa mi ešte zíde. A s tým zapamätaním som na tom rovnako ako ty 😦 Asi to bude už naším vekom…

Pridaj komentár

