Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Blbý lidi, taky lidi. Pán Bůh je má stejně rád

Týmto spôsobom chcem vyriešiť problém, ktorý mi nastal na mojom inom blogu. Mám tam niekoľko nezodpovedaných komentárov, ku ktorým sa neviem dostať. Takže to budem riešiť tu.

Toto je znenie článku z blogu Mimi a jej svet:

Určite všetci poznáte toto porekadlo. Ja ho našťastie nemusím používať často. No po včerajšej skúsenosti mi iné lepšie nenapadá.

Pred nejakým časom som uverejnila na tomto blogu krátku úvahu o blogeroch a o mojom písaní. Od toho dňa sa mi na blogu opakujú veľmi často návštevy, ktoré sú presmerované z iného cudzieho blogu. Začala som si všímať ich IP adresy a niektoré som si aj poznačila. Vyvrcholilo to včera, keď sa mi v schránke objavil anonymný komentár s veľavravným textom. Veľavravným o pisateľovi toho komentára.

Ale načo toľko slov, pozrite si naskenované obrazovky.

Toto je komentár, ktorý mi prišiel včera večer.

komentar

Tak som sa pozrela na moju stránku Live Traffic for Mimiajejsvet.blogspot.com kto bol u mňa v tom čase na blogu.

vzpomina

A ešte jeden pohľad, akú IP adresu mal tento návštevník.

pocitadlo

IP adresa, z ktorej sa v posledných dňoch nevedel niekto nabažiť môjho textu, bola táto: 89.173.52.82

Jediné, čo na toto môžem odkázať je: 

URAZIŤ MA MÔŽU IBA INTELIGENTNÍ ĽUDIA!
A tu sú komentáre, na ktoré chcem reagovať:
Kelyš povedal(a)…
Tady nejde o to, že nejsem schopný vyjádřit svůj názor. To se moc pleteš. Jen svým názorem nechci “ublížit” ani jedné. To si musíte vysvětlit mezi sebou. Z mé pozice to vypadá jako malicherný spor, který vznikl kdysi jedním článkem na téma počítadla na blogu. Šáhněte si do svědomí obě dvě, pokuste se komunikovat mezi sebou a vhodnou formou si to vyříkat. Tedy pokud to nechceš ignorovat a budeš se s tím stále zabývat. Já podobné komentáře házím za hlavu. Nikde není psáno, že blogeři se občas neuchýlí k takovým věcem. Jsme jen lidé a emoce občas zafungují i u nás.Takže se omlouvám, ale mé podpory se tu nedostane ani jedné z vás.Že je to opět jen a jen alibistické? Pokud si to myslíš, tvoje věc.
29. júna 2011 21:55
Ema povedal(a)…
Mimi, já takovým lidem také nerozumím. Pan Werich říkával, že nejhorší srážka je srážka s blbcem. A to je svatosvatá pravda.:-)
Přeji ti hezký, pohodový, nikým a ničím nerušený den.:-)
Zapomněla jsem poděkovat za návštěvu u mě.:-)
29. júna 2011 23:25
Ella povedal(a)…
Mam takovy pocit ze tito lide se tim bavi a cekaji na to jestli zareagujes nejlepsi je ignorovat.Tvuj blog mam rada ,podivala jsem se znovu na fotky kocek .Pristi rok se nenech odradit a take tam nejake dej.
30. júna 2011 1:02
Kelyš povedal(a)…
Člověk bez svého názoru napsal svůj názor, ale ten není vpuštěn do éteru?
30. júna 2011 8:19
Moje odpovede nájdete v komentároch k tomuto článku.
7 responses to “Blbý lidi, taky lidi. Pán Bůh je má stejně rád

  1. Daniela 30. júna 2011 o 8:34

    @Kelys: Takže problém som vyriešila takto. Prekopírovala som celý článok na iný blog. Chcem reagovať hlavne na tvoju výčitku, že som ťa nezverejnila. Vôbec to tak nie je. Ráno som dlho spala, večer tiež pri telke, takže k blogu som sa dostala až niekedy po ôsmej hodine.
    Podľa toho, čo píšeš, máš nesprávne informácie. Ja som nemala s nikým žiaden spor. S osobou, o ktorej ty píšeš a ktorú som ja zatiaľ neoznačila, som prerušila kontakt niekedy vo februári tohto roku. Už dlhší čas som na jej blog chodila len sporadicky, pretože ma tie negatívne články a samé sťažnosti na všetko okolo deprimovali. Ja sa rozhodujem sama, kam budem chodiť a kam nie. Chodievam tam, kde ma to nabíja energiou a nie tam, kde mi to energiu berie.

    @Ema: Pán Werich mal stopercentnú pravdu! 🙂 Pekný deň aj tebe!

    @Ela: Eli, ja som práveže nereagovala a ten posledný komentár je znakom toho, že niekto stratil nervy. Dala som to celé na blog hlavne kvôli tomu, aby aj ostatní ľudia vedeli, čo ich raz môže od istých ľudí čakať. Tebe už môžem zaželať len pekný večer 🙂

  2. Daniela 30. júna 2011 o 8:56

    Danka, ja neviem čo sa to deje na virtuálnej sieti, ale dnes som si všimla na fcb, že jedna moja virtuálna kamarátka zmenila meno a blokla svoju nástenku. Na moju kontrolnú otázku odpovedala, že ju začal niekto otravovať:-(( To sa s príchodom leta zobudili a zaktivizovali pakovia?

  3. Daniela 30. júna 2011 o 9:08

    Veď ešte nie sú až také horúčavy, aby to ľuďom začalo pôsobiť na mozog :-))))

  4. skaut68 1. júla 2011 o 6:46

    Nechápem, čo som Ti spravila, že ma tu očierňuješ.
    Je pravda, občas prídem mrknúť, čo máš nové.
    Bola si to Ty, ktorá ma prvá minulý rok začala navštevovať na mojom blogu. Zo slušnosti som návštevu opätovala. Potom som si dala dva Tvoje blogy do odkazov. U Teba sa mi páčilo, ako môžeš sledovať, či na mojom blogu pribudlo niečo nové. Tešila som sa, že niekto nový sa zaujíma o moje písanie. Hoci, už to nebolo ani písanie…
    Aj teraz som zašla, či si zaznamenala tú včerajšiu veľkú búrku. A nájdem tu toto. A nielen tu.
    NIKDY by som sa k niečomu takému neznížila! Zranilo ma niečo také. Veľmi. Fakt nechápem. Nič som Ti nespravila, iba som sa ohradila proti Tvojmu tvrdeniu v článku “Blogeri”. Ani si mi tam neodpovedala. A tu ma teraz takto očierňuješ. Nuž, povedala by som, každý súdi podľa seba. Asi toľko.

  5. Daniela 1. júla 2011 o 8:53

    Tvoj komentár mal znieť približne takto: Je mi ľúto, že na môj blog chodia ľudia, ktorí sa znížia k niečomu takému, čo sa ti stalo. Dištancujem sa od nich!

    To, čo píšeš na začiatku, je pravda. Ja som bola tá, ktorá ti prvá napísala, ako som ťa potom dlhšie spoznala, ty by si to nebola nikdy urobila. Aj ja som sa tešila, že som našla konečne blogerku približne mojej vekovej kategórie a ešte k tomu z Bratislavy. No moja radosť netrvala dlho. Čítať stále o tvojich čiernych snoch, pozerať sa na fotografie, ktorými haníš mesto, v ktorom žiješ, to ma veľmi rýchlo prestalo baviť. Klinec všetkému si zabila tvojou odpoveďou na moju gratuláciu k tvojim meninám. Tam som ti odpísala úprimne, čo si myslím. Ty si viac nereagovala a ja som prestala na tvoj blog chodiť úplne. Až som si raz prerábala hlavnú stránku na Mimi a chcela som odtiaľ vyhodiť adresy blogov, ktoré navštevujem. Vtedy som klikla na ten tvoj a presmerovalo ma to na akési hry. Urobila som tak ešte zo dva či tri razy a zakaždým to isté. Tak som ti vtedy napísala, či je to pravda, že tvoj blog už neexistuje. Prišla mi od teba veľmi strohá odpoveď a viac som sa tebou nezaoberala.

    Až nedávno, keď som sa znovu zamyslela nad mojím písaním, fotením a uverejňovaním mojich článkov na blogu. Áno, bola si to ty, ktorá si mi tvrdila, že ťa počítadlá nezaujímajú. (Nechápem teda, prečo si si ho dala aj na svoj najnovší blog, ktorý už teraz viem, že máš, ale ani na ten nechodievam.)
    V mojom článku som nikoho konkrétneho nemenovala a nechápem ani tvoj komentár k nemu. Ja by som sa na tvojom mieste povzniesla nad úvahami niekoho, kto ťa nezaujíma, komu si len zo slušnosti opätovala jeho návštevy. Keď sa u mňa zrazu začali objavovať časté návštevy z toho tvojho nového blogu, bolo mi jasné, že si sa na jeho stránkach zaoberala mojou osobou. Vôbec netuším, čo si tam písala, lebo som ti tam ani jedinký raz neklikla. Takže tú popularitu si si vyrobila sama. Ja som v mojom poslednom článku po obdržaní komentáru s jedným slovom nikoho nemenovala. Ak tam niekde vidíš svoje meno, tak mi to prosím skopíruj a pošli. Nech si osviežim pamäť. Aj keď ťa niekto v komentároch menoval, ja som na ten komentár odpovedala, že som zatiaľ nikoho neoznačila – mala som tam dať ešte aj slovo konkrétneho a že som ani s nikým žiaden spor nemala. Lebo tie slová, ktoré som ti vo februári napísala z príležitosti tvojich menín, nepovažujem za spor. Ja som ti tam dokonca zaželala znovu len všetko najlepšie a veľa zdravia. Myslela som to úprimne, lebo si myslím, že ho potrebuješ (vlastne ako každý). No ty si špeciálny prípad, ktorý sa rád zaoberá vecami, nad ktorými sa iní len povznesú. Viď problém neexistencie tvojho mena v slovenskom kalendári.

    Že bol odosielateľ toho komentára niekto, kto prišiel z tvojho blogu, je nad slnko jasné. Tak sa poďakuj tvojím virtuálnym priateľom, prípadne príbuzným, ktorí bez tvojho vedomia riešili niečo, čo riešiť nemali. Keďže máš to isté počítadlo ako ja, veľmi ľahko si zistíš, koho sú tie IP adresy, ktoré som spomenula v mojom článku. Ale ani tvoje občianske meno, ani tvoje blogové meno som nikde nenapísala. Tak sa rýchlo preber.
    A to, že každý súdi iného podľa seba, si myslím aj ja. Tak si z toho vyber.

    Želám ti pekný deň!

  6. Adela 29. októbra 2014 o 9:56

    “Internetoví trollovia sú zbabelci, ktorí otravujú náš život”
    http://www.dobrenoviny.sk/c/37791/za-nenavistne-internetove-diskusie-bude-hrozit-vazenie

  7. Daniela 29. októbra 2014 o 11:35

    Netreba sa nimi príliš zaoberať. Ďakujem za link na článok.

Pridaj komentár

