Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Večer v Sibamac aréne

Ako sa mi to zdalo strašne ďaleko, keď som si na požiadanie syna mala vybrať jeden z dvoch marcových dátumov. Konkrétne išlo o dni  11. a 12. marca, kedy mal vystúpiť v NTC Sibamac Aréna v Bratislave tanečný súbor Lord of the Dance. Ako to tu na mojom blogu veľmi často opakujem, dni letia neskutočne rýchlo a dnes bol práve deň, na kedy som si objednala vstupenku na vystúpenie. Tú som dostala ako darček pod vianočný stromček.

Zatiaľ som mala možnosť vidieť túto fenomenálnu tanečnú skupinu len v televízii alebo na youtube. Dávno som túžila ísť na niektoré ich vystúpenie, ktoré mali doteraz v Bratislave. Ale ako iste viete, nie všetky túžby sa vždy dajú splniť. U nás je taká veľká ponuka zaujímavých kultúrnych podujatí, že keby som chcela ísť na všetko, čo sa mi páči, potrebovala by som, aby mi na účet chodil minimálne bankový manažérsky plat alebo by som musela byť nejakým primárom v nemocnici, kde by mi vstupenky nosili vďační pacienti. Ale keďže nie som ani jedno, ani druhé, na kultúru mi to vychádza len zriedkavo.

Keďže by som nevedela lepšie napísať o tanečnej skupine Lord of the Dance, dovolím si citovať text, ktorý je uvedený na stránke ticketportalu.

“Univerzálny jazyk tanca a fenomenálnosť Michaela Flatleyho, ktorý je autorom a choreografom tejto šou ponúka možnosť znova alebo prvýkrát vidieť fantastický príbeh Dobra a Zla v prekrásnej rozprávkovej scéne, precízne tanečné výkony desiatok tanečníkov v sólových výstupoch a nezameniteľných tanečných formáciách, ktoré preslávili írsky tanec po celom svete. Elektrizujúci a fascinujúci zážitok od momentu keď zhasnú svetlá, po poslednú opakovačku, keď je divák očarený precíznym tancom, ceremóniou svetiel, pyrotechniky a záver predstavenia väčšinou postojačky. Aj to je Lord of the dance! Lord of the dance Michaela flatleyho od čias svojej svetovej premiéry v Dubline v roku 1996 prelomil všetky svetové rekordy, videlo ho viac ako 50 miliónov divákov v 60-tich krajinách sveta na všetkých kontinentoch a je najväčším zarábajúcim turné v histórii zábavy. Dve skupiny tanečníkov /jedna v Európe a druhá v USA/ brázdia počas celého roka štadióny po celom svete a sú pod neustálym dohľadom svojho zakladateľa a tvorcu Michaela Flatleyho a jeho spolupracovníkov, ktorý stále dbá na zachovanie vysokého štandardu a precíznosti jeho show.”

Vystúpenie bolo naozaj krásne, chvíľami natoľko dramatické, že mi po tele prechádzali zimomriavky. Na záver sa diváci odmenili tanečníkom dlhotrvajúcim potleskom a standing ovation.  Uvedomila som si, že dramatické boli pre mňa aj chvíle pred týmto vystúpením a ako to nakoniec našťastie  všetko dobre dopadlo.

Stalo sa totiž to, že ja Bratislavčanka, som do dnešného dňa nevedela, kde je národné tenisové centrum, v ktorom sa konalo toto vystúpenie. Vedela som približne, ale netušila som, kde presne. Zbytočne som pozerala doma na mapu, nevedela som sa z nej vysomáriť. Tak som teda o štvrť na sedem odišla z domu na autobus, ktorým som sa odviezla na  Bajkalskú ulicu, ktorá je neďaleko tenisového centra. Lenže tam som sa vybrala opačným smerom a dostala som sa až k zimnému štadiónu. Nevedela som, ako sa odtiaľ dostanem k Sibamac Aréne. Najprv som volala synovi, potom jednej známej, ktorá býva v tej časti mesta. Až ona ma navigovala správnym smerom, ale aj tak som si dosť nadišla. Tým, že už bola tma, horšie som sa dokázala orientovať. Synovi som do telefónu povedala, že sa vykašlem na celé vystúpenie, že to nestihnem a že idem radšej rovno domov. No to by som si potom určite dobre vyčítala. Nabudúce už budem vedieť, kde mám vystúpiť z autobusu a ktorým smerom sa mám vydať.

Ďakujem ešte raz za perfektne vymyslený vianočný darček!

One response to “Večer v Sibamac aréne

  1. Nel 24. apríla 2011 o 21:57

    Hello! It`s a nice website. Congratulations! Visit me too. Have a happy evening!

Pridaj komentár

