Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Cyklistika na novej stránke

Moje cyklotúry budú teraz zaznamenané na novej stránke

CykloReminiscencie

3 responses to “Cyklistika na novej stránke

  1. adio 5. decembra 2011 o 9:43

    Nadherne pamiatky, v akom pocte vykonavate tuto zalubu?

    Ja pochadzam z mesta, kde sidli najvacsi cykloklub na Slovensku – aj ked to mestecko nie je uplne najvacsie, ale jeho poloha je viac nez dobra – lezi v kotline a tak o kopceky nie je nudza + lezi takmer v strede republiky.

    Prajem vela uspechov na bicykli a co najmenej padov.

  2. Daniela 5. decembra 2011 o 10:16

    Ďakujem za nakuknutie aj za komentár. Nepochopila som, čo si predstavujete pod slovom počet. Kilometre? Ak áno, tak je to rôzne. Za tento rok som najazdila necelých 1800 km. O mojich niektorých cyklotúrach sa dozviete na stránkach blogu Mimi a jej svet (cyklistika). Nejako sa mi nedarí doplniť blog, ktorý som si založila k téme cyklistika, ale možno počas dlhých zimných večerov príde rad aj na to. Zaujímalo by ma, v ktorom slovenskom meste je najväčší cykloklub. Podľa tých indícií som ho nedokázala lokalizovať 🙂

  3. Kika 3. júla 2012 o 20:10

    krtkove cyklotury

Pridaj komentár

