Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Vianoce 2010

Čas vianočný, čas sviatočný.  Vianoce sú za nami. Počasie tohoročných sviatkov nič moc. Tesne pred Vianocami sa oteplilo a rozpustil všetok sneh. Na Štedrý deň dokonca aj pršalo, včera bol studený vietor a k dažďu sa pridalo aj slabé sneženie. To aspoň na chvíľu urobilo dojem pocukrovanej vianočnej krajiny. Dnes je vonku chladno. Ani jeden deň nebol taký, aby som sa prinútila a išla von. Počas celých sviatkov som bola zavretá len doma. Dopoludnia povinnosti v kuchyni, popoludní krátky šlofíček, telka, kniha a počítač.

Našla som si konečne čas, aby som sa trošku potrápila s touto stránkou. Keďže som si pred sťahovaním neuložila pôvodné záhlavie, vytvorila som nové, aj keď s ním nie som až tak spokojná, ako som bola s tým starým. Včera večer som po niekoľkých pokusoch-omyloch konečne vytvorila vlastné farebné nastavenie stránky. Páči sa vám?

No a teraz k tomu, prečo som zase tu. Veď som pre rokom, či kedy to presne bolo, napísala článok, kde som oznámila, že budem písať už len na inom portáli. Moje rozhodnutie som prehodnotila a povedala som si, že to budem skúšať na oboch.  Tuto to ide s ťažkosťami, pretože je tu  veľa vecí len v angličtine, ktorú  neovládam.  Navštívila som niekoľko presťahovaných stránok z windows live a som milo prekvapená, ako sa s tým niektorí popasovali.

Počas týchto sviatkov som si našla čas napísať zopár článkov, ktoré som uverejnila na Mimi a jej svet. Pôvodne som tento článok začala písať rovno na stránke wordpress, ale tam som nedokázala urobiť prepojenie s inými stránkami. Tak mi napadla spásonosná myšlienka a v útrobách môjho počítača som ešte našla program writer z WL, kde sa teraz pokúšam článok písať znovu. Uvidím, či sa mi to odtiaľto podarí aj zverejniť. Ale aby som sa vrátila k tým mojim posledným témam. O tom, aké darčeky ma prekvapili pod vianočným stromčekom som písala TU. Pred druhým sviatkom vianočným som sa vyjadrila k tomu, čo si myslím o obchodoch, ktoré začínajú na sviatky s výpredajmi – TU. Keďže mi prišiel k tomuto článku aj jeden anonymný komentár, to ma podnietilo k napísaniu ďalšieho článku – TU. No a medzitým som ešte dokončila písanie o predvianočnej návšteve Viedne – TU.

Keď som písala reakciu na komentár k článku o výpredaji v obchodnom dome Ikea, nevedela som, kto bol autorom nepodpísaného príspevku. Teraz to už viem. Bol to môj známy, ktorý žije dlhé roky v USA a svojim veľmi kritickým názorom vyjadril to, ako to vidí u nás. Ja s jeho názorom nesúhlasím. Stihla som mu to povedať už aj osobne, pretože mi telefonoval a v skoro hodinovom telefonáte sme prebrali všeličo.  Aj to, že každý máme na veci svoj pohľad a že nie so všetkým, čo si myslí ten druhý, musíme vždy súhlasiť.

Toto je teda pár písmeniek o tom, ako prebehli moje tohoročné Vianoce. Teraz sa idem pokúsiť zverejniť tento text. Držte mi palce, aby sa mi to podarilo.

Nepodarilo. Možno sa to bude dať, keď si prepojím writer s novou adresou blogu. Ale to už teraz nejdem robiť. Ráno je múdrejšie večera. No vďaka tomu, že som použila na písanie tohto článku writer, našla som aj pôvodné logo mojej stránky. A to ma veru potešilo. Takže aj terajšie logo zmením na to pôvodné.

Pridaj komentár

