Zrkadlenie

Blog o mojom životnom štýle

Tak sme sa teda presťahovali

Dnes som si presťahovala môj prvý blog z windows live na pre nás  windowslivákov novú blogovú službu WordPress. Naprv som si myslela, že som o celý obsah môjho blogu Zrkadlenie prišla a už som sa s ním v duchu rozlúčila, no po troch hodinách sa objavil skoro v celej svojej kráse tu na novom mieste.  Aj keď som už niekoľko mesiacov na tomto serveri nebola činná, bola by som nerada, keby sa mi stratilo dvaapol roka práce a spomienok.

Pridaj komentár

